עשו זאת בעצמכם: כך תתקנו בעיות במערכת ההפעלה ובאופיס בעצמכם

בעידן האוטומציה בו אנו חיים והשאיפה לייצר מנגנונים אוטומטים לכל מערכת מחשוב,

כך גם חברת מיקרוסופט מעמידה לרשותכם כלי לדיאגנוסטיקה ותיקון אוטומטי למערכת ההפעלה, אופיס ושירות הענן אופיס 365.

ממש לפני מספר ימים כתבנו כאן על חברת אפל שתתחיל לספק עמדות תיקון עצמי למכשירים שלה, אז נכון –

אז כאן לא מדובר על תיקון מוצר פיזי,

לא החלפת מסך או סוללה אבל בהחלט כלי שיכול להפוך את החיים שלכם לקלים יותר ולטפל במגוון רחב מאוד של תקלות יומיומיות סביב מערכות מבית היוצר המיקרוסופטי.

את הכלי SaRA  אתם כבר מכירים?

Microsoft מסייע התמיכה והשחזור או באנגלית – Support And Recovery Assistant  .

מדובר על כלי הניתן להורדה בחינם, היודע לבצע מגוון רחב של איתור ותיקון אוטומטי לתקלות נפוצות רבות

בעיות במערכת ההפעלה, בעיות Teams , תקלות אופיס,

בעיות אאוטלוק וגם תוספת של כלי לבדיקה מעמיקה יותר שיספק לכם לא מעט ממצאים,

לוגים אודות תקינות או אי תקינות החיבור שלכם לשירותי הענן השונים.

מעבר לבעיות אקטיבציה חלק מהתקלות הנפוצות ביותר שתוכלו לטפל באמצעות הכלי הן בעיות כמו אאוטלוק לא נפתח, ה Outlook מבקש סיסמה, בעיות יומנים, אאוטלוק קופא, האאולוק פשוט קורס ועוד.

אם מדובר בתקלה שאינכם מצליחים לפתור באמצעות הכלי Sara אז ניתן לבצע עוד שני סוגי תיקונים מהירים.

הראשון הוא תיקון מהיר מלוח הבקרה, הסרה של תכנות ולבחור ב Quick Repair   כלומר תיקון מהיר.

התיקון יפעל במהירות ויחדש את קבצי ההתקנה מבלי צורך לאקטב או להפעיל מחדש את המחשב.

האופציה השניה מאותו מקום בלוח הבקרה, תיקון מלא.

ההבדל הוא שלאחר התיקון תאלצו לבצע אתחול למחשב וכך גם אקטיבציה לאופיס.

אם לא מדובר בגרסת ענן אז רצוי מאוד להצטייד במפתח המוצר וחשבון ההתקנה עוד לני ביצוע התיקון.

קרדיט תמונה
Photo by Windows on Unsplash

דילוג לתוכן