גולן אשטן, מנכ"ל Voicenter

חברת Voicenter השיקה פתרון למרכזיות שירות לביצוע שיחות שיווק באופן יעיל וחכם במסגרת מגבלות החוק

זאת בעקבות הצעת החוק "אל תתקשרו אליי" שאושרה לאחרונה בכנסת

 

חברת Voicenter, המתמחה בפתרונות תקשורת מבוססי ענן למגזר העסקי, השיקה פתרון ייחודי בעקבות החוק החדש שאושר לאחרונה – "אל תתקשרו אליי", שמטרתו לאסור על פעילות שיווק יזומה באמצעות הטלפון.

 

בעקבות החוק החדש, שמצד אחד יאפשר הגנה על אזרחים והפחתה במקרי פגיעה או עושק בעקבות שיחות שיווקיות מטרידות, אך מצד שני הוא גם יפגע בעסקים שמשווקים את המוצרים או השירות שלהם בעיקר באמצעות שיחות טלפוניות, השיקו ב Voicenter שירותים חדשים המיועדים לפתור זאת.

שירות "אל תתקשרו אליי" של Voicenter, מעניק פתרון לאותם עסקים. מדובר בשירות שימנע מהעסקים לבצע שיחות לאנשים שנמצאים במאגר החדש ויחסום שיחות אל המאגר עצמו. החברה יכולה להזין באופן עצמאי רשומות נוספות של אזרחים אשר ביקשו שלא יפנו אליהם, וגם באמצעות כלי API שמסנכרנים בין מערכת המידע הארגונית ומערכת הטלפוניה ובכך לחסוך מהעסק אי נעימויות וקנסות כבדים.

נוסף לשירות "אל תתקשרו אלי", השיקו לאחרונה ב-Voicenter  שירות ייעודי למוקדים שעוסקים בעיקר בביצוע שיחות ללקוחות. שירות זה מאפשר לזהות האם המספר שממנו מוציאים את השיחה "נשרף" באפליקציית  TrueCaller, ולמעשה תויג על ידי משמשים אחרים כספאם שאליו לקוחות אחרים לא יענו. כך יוכל המוקד לשנות את המזהה בשיחה היוצאת ולמנוע בזבוז מיותר של לידים וזמן יקר של נציגים, ולהשתמש באופן חכם יותר בכלי השיווק הטלפוני ובכוח האדם שמתפעל אותו, והכל במסגרת החוק.


גולן אשטן, מנכ"ל Voicenter: "המציאות החדשה מחייבת אותנו לבצע התאמות עבור לקוחותינו. חשוב לא לעבור על החוק כמובן, אבל מצד שני חשוב לאפשר לעסקים להתקיים ולהתפרנס בכבוד ועל סוגיה זו בדיוק השירותים החדשים שלנו עונים".

דילוג לתוכן