הקורונה וסבב הלחימה האחרון המחישו את הצורך בשירותי ענן

אם הגעתם לכאן, כנראה שאתם מחפשים חברה אמינה ומקצועית, שתספק לעסק או לארגון שלכם שירותי IT איכותיים.

אולי אתם נמצאים עכשיו במהלך אירוע מאתגר בכל מה שקשור ברשת המיחשוב שלכם, או שיכול להיות שאתם בשיגרה שקטה ומבורכת.

אבל, בכל מקרה, כולנו מבינים שהרשת של כל ארגון נמצאת בליבת העשייה שלו. צריך להבטיח שהיא תפעל הכי חלק שאפשר, עם מינימום תקלות, השבתות ועניינים.

 

אז איך מבטיחים פעילות חלקה של הרשת? ולא פחות חשוב – איך יודעים שחברת שירותי המחשוב שלכם תדע להיות שם בשבילכם ב-100% זמינות ומקצועיות כשמשהו קורה – משבר או בעיה שצצה ברשת של הארגון?

הפתרון שלכם לוירוס הכופר

אריאל מרום, שייסד ומנהל את M-Challenge, חברה לשירותי IT, מספר על משבר שהוא התבקש לפתור – כזה שאף חברה לא רוצה להיתקל בו:

"במהלך הסגר האחרון, קיבלנו פנייה מבעלים של חברה שגילתה בוקר אחד שכל הקבצים שלה הוצפנו.

על המסך במשרדים שלהם הופיע רק דבר אחד: דרישה לתשלום כופר עבור השיחרור שלהם. כל המידע החשוב שלו ושל לקוחותיו הוחזק כעת בידיי מישהו.

נרתמנו לאתגר והתחלנו לעבוד. בסופו של דבר, הצלחנו לשחזר 90% מהקבצים והדרישה לתשלום כופר נשארה רק זיכרון רחוק.

וגם – אחרי המקרה הזה, הם הפכו ללקוחות שלנו. הבעלים גם שלח בקבוק וויסקי טוב למשרדים שלנו, אז סוף טוב – הכל טוב".

 

"רוב הלקוחות הגיעו אלינו כשהם במצוקה או במשבר כלשהם.

פתרנו תקלות שאחרים לא הצליחו לפתור, ואז – 'התקבלנו'. בנוסף, שיעור הנטישה הנמוך של לקוחות הוא סוג של מצפן עבורנו. אנחנו מבינים שאנחנו כנראה עושים את הדברים נכון".

פתרונות מחשוב לעסקים

M-Challenge הוקמה ב-2007. מאז, החברה מספקת שירותי IT לעסקים וארגונים בכל הגדלים.

בין הלקוחות: משרדים ממשלתיים, חברות ציבוריות, חברות ביטוח, חברות סטארטאפ, ביוטק, מדיקל, משרדי רואי חשבון ועורכי דין, חברות בנייה ועוד.

כל חברה והצרכים הייחודיים שלה.

פתרונות מחשוב לעסקים

 

 

"מיום הקמת החברה, התמקדנו בשירות, וזו לא סתם עוד קלישאה", אומר אריאל.

"פתרונות יש לכולם: עננים, איחסון קבצים, שירות תמיכה, תחזוקה, אבטחת מידע וכו',

אבל השירות הוא הסיפור הייחודי. במקרה של תקלה שמשביתה את הרשת – לא ינום ולא יישן איש הסיסטם של M-Challenge, עד לפיתרון המלא, גם כשזה בשעות חריגות".

 

חוזקה נוספת של החברה היא הניסיון. "הצלחנו לצבור ניסיון וידע שיכול להבטיח ללקוחות שלנו את ההגנה המרבית על המידע הארגוני,

להבטיח שירות תחזוקה מקצועי שיקצר משמעותית זמני השבתה, ולפתור תקלות וכל דבר מציק אחר".

מעבר לשירותי ענן קל יותר כיום

אחד הפרויקטים שהחברה ביצעה לאחרונה היה מעבר של חברה עם 200 תיבות דואר, מגוגל G Suite  לאופיס 365.

המעבר בוצע ללא השבתה וכלל את כל תכולת הדואר, יומני פגישות, אנשי קשר, וגם כל ה-Google Docs. הלקוח קיבל גם  מדריך מפורט, המסביר כיצד יש לתפעל את סביבת אופיס 365.

 

ויש עוד הרבה סיפורי הצלחה, וב- M-Challengeישמחו להרחיב.

 

ב-M-Challenge יש שמונה עובדים – לכולם הסמכות של מיקרוסופט. סל הפתרונות כולל שירותי ענן, איחסון, שירותי SOC וניטור 24/7,

שירותי תמיכת Help Desk , מיקור חוץ ועוד. אפשר לראות את סל הפתרונות המלא – באתר.

דילוג לתוכן