WakingApp הישראלית זכתה בתחרות האירופית של יבמ

WakingAppהישראלית זכתה בתחרות האירופית של יבמ לחברות הזנק – ועלתה לגמר העולמי
חברת ההזנק הישראלית WakingAppזכתה בתחרות האירופית לחברות ההזנק SmartCamp, הנערכת על ידי יבמ. בעקבות הזכיה, עלתה החברה לשלב הגמר הכלל-עולמי, בו מתחרות חברות הזנק שזכו בתחרויות האזוריות בארה"ב, באסיה ובאירופה. לפני חודשים אחדים, זכתה החברה בשלב הישראלי של התחרות, שנערך במסגרת כנס Journeyשל ארנסט אנד יאנג.

WakingAppמפתחת פלטפורמה המאפשרת לכל משתמש, בין אם חברה או אדם פרטי, לייצר באופן עצמאי, בצורה ידידותית וללא ידע תיכנותי – תוכן של מציאות רבודה (Augmented Reality) הכולל מידע ברמת וידאו, תלת מימד, live data feeds, קול, ופיצ'רים יחודיים ורבים נוספים אשר יופיעו כרובד דיגיטלי נוסף על החפץ הסרוק, עבור כל מכשיר נייד ומחשוב לביש ובכלל זה משקפיים חכמים.

כך ניתן לדוגמא, להנפיש ולפשט הוראות הפעלה או להציג כל מידע רלבנטי למשתמשי קצה באמצעות המכשיר עימו סורקים ( ללא צורך בשינוי על גבי המוצר ) ובכך לקבל רובד מרתק וחדשני בעולם הוראות ההפעלה והשימוש, אריזות, תיירות, חינוך, מוצרי צריכה ופירסום, משחקים, ועוד.

לדברי אודי שני, מנכ"ל WakingApp, "אנחנו מרגישים גאווה ישראלית על בחירתה של חברת הזנק מה- Start-up Nationכנציגת יבמ אירופה בתחרות הכלל עולמית. שיתוף הפעולה עם יבמ פותח בפנינו דלתות ואפשרויות גלובאליות ומהווה קטליזטור מצוין לפריצה עולמית ולאפשרות להנגיש את הפתרון ללקוחות הגלובליים המובילים של יבמ וליבמ עצמה".

שני צופה שימוש עתידי נרחב בענן של IBMובכלי המפותח על ידי WakingAppבקרב לקוחות ארגוניים, המעוניינים ליצור תכני מציאות רבודה: "מציאות רבודה הולכת ותופסת תאוצה ככלי מוביל להעברת רובדי מידע דיגיטילים בעולם ה- SMESmall and Medium Enterprises))", הוא מוסיף.

לדברי דרור פרל, מנהל היחידה לטכנולוגיות גלובאליות (GTU) הפועלת ביבמ ישראל ואחראית, בין השאר, על קשרי החברה עם חברות הזנק, זו השנה השנייה ברציפות בה זוכה הנציגה הישראלית בתחרות האירופית. "אנחנו גאים מאוד על כך", אומר פרל. "WakingAppהיא עוד דוגמא מצוינת לכך שיזמים יכולים למצוא ביבמ תשובה לכל צרכיהם בענן. "מאחר וזמן היציאה לשוק הוא קריטי לחברות סטארט-אפ", אומר פרל, "אימוץ טכנולוגיות הענן המגוונות של יבמ ובפרט פלטפורמת הפיתוח BlueMix, מאפשרים לחברות אלו, להתרכז בליבת היישום החדשני שהן מפתחות ולהגיע מהר יותר ללקוחות".

דילוג לתוכן