Visa מתחייבת להשקעה אסטרטגית ב-Klarna – שתי החברות מתכננות לפתח שיתוף פעולה

שיתוף הפעולה העתידי יעניק לצרכנים באירופה חוויות תשלום משופרות

קופנהגן, 30 ביולי – Visa (NYSE: V) ו-Klarna הודיעו, כי גיבשו הסכם על פיו Visa תשקיע[1] ב-Klarna. שתי החברות מתכננות לפתח שותפות אסטרטגית עתידית. Klarna היא אחת מחברות התשלומים המקוונים בעלות קצב הצמיחה המהיר באירופה, אשר משרתת 60 מיליון צרכנים ו-70,000 קמעונאים.

ההשקעה והשותפות המתוכננת הן ביטוי לחזון המשותף של Visa ו-Klarna – האצת המסחר המקוון והנייד למען צרכנים ועסקים ברחבי אירופה.

ההשקעה המתוכננת של Visa היא חלק מהאסטרטגיה העולמית של החברה לפתוח את הרשת של Visa ולתמוך במגוון רחב של שותפים חדשים, אשר מסייעים להגדיר מחדש ולשפר את חווית התשלום של מיליוני צרכנים בעולם. Klarna מפתחת מוצרים שמספקים מענה להעדפות המשתנות של הצרכנים, ומעניקים להם את הגמישות ואת חווית הקנייה הנוחה לה הם מצפים.

"Klarna הפגינה מומחיות בתחום האשראי הצרכני והרכישה המקוונת, ואנחנו חולקים חזון משותף בנוגע לאופן שבו חוויות המסחר המקוון והנייד של ימינו יכולות להיות פשוטות כפי שהן בעולם האמתי״, אמר ג׳ים מקארת׳י, סגן נשיא, חדשנות ושיתופי פעולה אסטרטגיים, Visa Inc.. ״Visa מחויבת לשיתופי פעולה עם דור חדש של שותפים וספקי תשלומים, על מנת להעניק לצרכנים רבים יותר באירופה מסחר מקוון מאובטח. אנחנו מצפים להדק את שיתוף הפעולה שלנו עם Klarna כדי לממש זאת״.

״השותפות של Visa ו-Klarna היא צעד מתבקש. שתי החברות מבינות את תחום האשראי הצרכני ואת הערך של הצבת הצרכן במרכז בעת פיתוח פתרונות תשלום חדשניים״, אמר סבסטיאן סיימיאטובסקי, מנכ״ל ואחד ממייסדי Klarna.

"אנחנו תמיד שואפים להציע לשותפים העסקיים שלנו את מבחר פתרונות התשלום המתקדם ביותר, ולהעניק לצרכנים את חווית הקניה החלקה ביותר. שיתוף הפעולה עם Visa יעניק לנו את ההזדמנות לחזק את הנוכחות העולמית והיצע המוצרים שלנו באמצעות מינוף הנכסים המשולבים שלנו. אנחנו נרגשים מהאפשרויות שיפתח בפנינו שיתוף הפעולה הזה״.

על פי חברת המחקר פורסטר[2], המכירות המקוונות באירופה צפויות לרשום בשנים הקרובות צמיחה דו-ספרתית. עד שנת 2021 יניעו הגידול במספר המכשירים המחוברים והשיפור בקישוריות הניידת את העלייה בהיקף המכירות המקוונות, שצפויות לכבוש נתח של 12% מכלל המכירות הקמעונאיות באזור. יתרה מכך, המכירות המקוונות במערב אירופה צפויות לרשום עלייה שנתית ממוצעת של 12% במהלך חמש השנים הקרובות.

דילוג לתוכן