Visa חושפת את המיפוי הראשון של ה-PayTech בישראל

 

 

סטודיו החדשנות של  Visa בישראל חושף:

המיפוי הראשון של הפייטק בישראל

 

תל אביב, ישראל – (NYSE: V) סטודיו החדשנות של Visa העולמית בתל אביב, אשר נחנך לפני כחצי שנה, חושף לראשונה את מפת תעשיית הפייטק (על משקל פינטק, חברות שמתמחות בטכנולוגיות תשלומים) בישראל. צוות הסטודיו, אשר מחבר בין סטרטאפים ישראלים לVisa ותעשיית התשלומים העולמית, כבר ביצע את ההשקעה הראשונה של Visa העולמית בסטרטאפ ישראלי, Behalf, העניק חשיפה לסטרטאפים ישראליים במרכזי חדשנות אחרים של Visa בעולם, והתניע  מספר שיתופי פעולה עסקיים בין סטרטאפים ישראליים וVisa העולמית.

מנכ"ל סטודיו החדשנות שלVisa  בישראל, שחר פרידמן, מסביר: "שיתופי פעולה עסקיים עם חברות פייטק ותמיכה בתעשיית הפייטק הישראלית מאפשרים לנו לעמוד בצומת המידע של התעשייה ומתוך כך נולד הכלי החדש של מיפוי החברות"

רועי בן דניאל, מנהל השקעות ושותפיות אסטרטגיות, אמר: "פרסום מפת הפייטק הישראלית נועדה לתת לחברות פייטק חשיפה ללקוחות פיננסיים ומשקיעים גלובליים. אנחנו מקווים שהמפה הזו תהווה נקודת פתיחה ליזמים, גופים פיננסיים ומשקיעים ותאפשר שיתופי פעולה וצמיחה מהירה יותר של החברות הללו".

ריכוז הסטרטאפים במפת הפייטק של Visa  חושף שלושה טרנדים גלובליים בתחום המסחר והתשלומים:

הסמרטפונים בכל מקום – סמרטפון הוא הסטנדרט החדש בכל התחומים – מתחבורה, דרך בנקאות עד תשלומים. הסמרטפון הוא הפלטרפורמה המרכזית לארנקים דיגיטליים, ואנו רואים מספר משמעותי של חברות ארנקים דיגיטליים בישראל.

הקמעונאות חזקה (וחכמה יותר) – הקמעונאות הפיזית אינה נעלמת, אלא הופכת לחכמה ונוחה יותר לצרכנים, אשר מצפים לחוויה יותר דיגיטלית בעולם האמיתי. חנויות נעשות יותר מוכוונות לקוח ומאפשרות תשלום לפני, במהלך ואחרי הביקור בחנות. בעתיד, יותר חנויות יישלבו בין הדיגיטלי לפיזי, והצרכנים יהיו המרוויחים העיקריים.

תשלומים דיגיטליים הם גם לעסקים – בתי עסק שהיו רגילים לשלם לספקים בצ'קים ומזומן, מאמצים יותר אמצעי תשלום דיגיטליים. תחום התשלום בין עסקים (B2B) מהווה הזדמנות של 20 טריליון דולר בעולם, ויותר סטרטאפים מפתחים פלטפורמות תשלומים בין עסקים, גם בישראל.

דילוג לתוכן