Visa הודיעה על השקעה ושיתוף פעולה עם Klarna

שיתוף הפעולה העתידי יעניק לצרכנים באירופה חוויות תשלום משופרות

Visa (NYSE: V) ו-Klarna הודיעו, כי גיבשו הסכם על פיו Visa תשקיע[1] ב-Klarna. שתי החברות מתכננות לפתח שותפות אסטרטגית עתידית למימוש חזון האצת המסחר המקוון והנייד למען צרכנים ועסקים ברחבי אירופה. Klarna היא אחת מחברות התשלומים המקוונים בעלות קצב הצמיחה המהיר באירופה והיא משרתת 60 מיליון צרכנים ו-70,000 קמעונאים.

ההשקעה המתוכננת של Visa היא חלק מהאסטרטגיה העולמית של החברה לפתוח את הרשת שלה לעבודה עם מגוון רחב של שותפים חדשים, המסייעים להגדיר מחדש ולשפר את חווית התשלום של מיליוני צרכנים בעולם.

"Klarna הפגינה מומחיות בתחום האשראי הצרכני והרכישה המקוונת, ואנחנו חולקים חזון משותף בנוגע לאופן שבו חוויות המסחר המקוון והנייד של ימינו יכולות להיות פשוטות כפי שהן בעולם האמתי״, אמר ג׳ים מקארת׳י, סגן נשיא, חדשנות ושיתופי פעולה אסטרטגיים, Visa Inc..

סבסטיאן סיימיאטובסקי, מנכ״ל ואחד ממייסדי Klarna: "שיתוף הפעולה עם Visa יעניק לנו את ההזדמנות לחזק את הנוכחות העולמית והיצע המוצרים שלנו".

על פי חברת המחקר פורסטר[2], המכירות המקוונות באירופה צפויות לרשום בשנים הקרובות צמיחה דו-ספרתית. עד שנת 2021 יניעו הגידול במספר המכשירים המחוברים והשיפור בקישוריות הניידת את העלייה בהיקף המכירות המקוונות, שצפויות לכבוש נתח של 12% מכלל המכירות הקמעונאיות באזור. יתרה מכך, המכירות המקוונות במערב אירופה צפויות לרשום עלייה שנתית ממוצעת של 12% במהלך חמש השנים הקרובות.

דילוג לתוכן