Valinor משיקה תכנית שירות מדורגת וראשונה מסוגה בתחום ה-Data Platform

התכנית כוללת שלושה מסלולים תחת מודל תמחור התואם לדרישות ארגונים בפועל
חברת Valinor מבית Comm-IT, מובילה בתחום ה-Data Platform, משיקה תכנית שירות מדורגת לתמיכה בבסיסי נתונים. לראשונה בתחום, התכנית מאפשרת לארגונים להשתלב במסלולים ייעודיים ומותאמים אישית.
התוכנית המקיפה כוללת שלושה מסלולים בעלי היקפי שירות שונים, בשם Giga, Tera ו- Peta, תחת מודל תמחור, המותאם לצרכי הארגון בפועל. היקף השירות בכל מסלול מוגדר בין היתר על פי בנק שעות, מועד התחברות מרגע הקריאה, היקף זמינות צוות לאורך שעות היממה, אפשרות ניטור, ניהול האתר ועוד.
מהחברה נמסר כי ארגונים המשתתפים בתכנית השירות מקבלים מענה ממומחה Data מוסמך של החברה באופן ישיר מרגע הפניה. בנוסף, יוכלו הלקוחות לקבל גישה לצוות המומחים של קבוצת Comm-IT בתחומים שונים, דוגמת ענן, סיסטם, סייבר וכדומה. התכנית גם מאפשרת הרחבתה לשירותSLA 24/7 של החברה, המספק מענה מקצועי סביב השעון.
תכנית השירות החדשה, אשר יושמה בשנה האחרונה כפיילוט בקרב מספר לקוחות נבחרים, משתחררת בפברואר 2018 לכלל הלקוחות, לאחר שהחברה ביצעה ניתוח לנתוני שביעות רצון ולאחר שהתכנית הוכתרה כהצלחה.
דויד לוריא, מנכ"ל חברת Valinor אמר כי: "במסגרת תכנית השירות החדשה Valinor מתחייבת לשירות איכותי מהמומחים בעלי הרמה המקצועית הגבוהה ביותר, תוך שהיא מספקת גישה ישירה לעשרות שנות ידע וניסיון בתחום ה- Data Platform. התוכנית נבנתה על מנת לאפשר ללקוחות יחס עלות/תועלת אופטימלי והתאמה לצרכיהם בפועל, כך שיוכלו לנצל את המשאבים העומדים לרשותם ביעילות".
עמית גל, סמנכ"ל ל-BI ולפיתוח עסקי ב- Valinor אמר כי: "במסגרת תכנון מסלולי השירות המוצעים ללקוחות שמנו בראש סדרי העדיפויות את דרישות וצרכי הלקוחות. הפתרון המוצע כיום ללקוחות הינו חדשני ויוצר אלמנט רחב של בידול. המהלך הזה עשוי להערכתנו לשנות את ההתייחסות לאופן ההצעה והצריכה של שירותים מקצועיים, תוך הצעה של מגוון מסלולים רחב ומותאם, המספק מענה תפור על פי מידות הלקוח, עם זמני התגובה המהירים בשוק".

 

דילוג לתוכן