Teradata השיקה את שירותי "מרכז השיווק הדיגיטלי" המורחבים מבוססי Cloud לניהול קמפיינים דיגיטלים רב ערוציים ורב שלביים

כבר כיום מעל 10 מיליארד הודעות ומסרים עבור כ- 2,000 חברות גלובליות נשלחים בממוצע בכל רבעון באמצעות הפלטפורמה החדשנית שהורחבה Teradata Digital Marketing Center, המאחדת תחתיה תמיכה בניהול קמפיינים שיווקים אישיים ורב שלביים, תוך הפצת המסרים בשורה ארוכה של ערוצי שיווק דיגיטליים לרבות Mobile Push, SMS, אימיילים, רשתות חברתיות ועוד.

חטיבת היישומיים השיווקיים של Teradata, מהחברות המובילות בתחום האפליקציות השיווקיות וניתוח הביג דאטה, השיקה והרחיבה (בין היתר באמצעות רכישת Appoxee הישראלית) את ה- Teradata Digital Marketing Center- DMC – פלטפורמה מבוססת שירות בענן (SaaS) שמעצימה אצל המשווקים את יכולות הפרסונליזציה ותאפשר לתחזק את הקשר והאינטראקציה בין המותג ללקוחות במגוון ערוצים דיגיטליים.

הלקוח של היום מצפה לחוויה נעימה, עקבית ואישית, לאורך כל נקודות המגע האפשריות בינו לבין החברה, בעוד המשווק המודרני מבקש אינטגרציה הדוקה יותר, הבנה מעמיקה יותר של הלקוח הסופי ודרך יעילה לפנות אליו בתמהיל הערוצים הדיגיטלים שבאמצעותם הלקוח פעיל.

"שיעור החדירה הגבוה של טלפונים חכמים, מוביל את הלקוח לשימוש מסיבי בערוצים הדיגיטליים השונים. תופעה זו מהווה הזדמנות מצוינת למשווקים חכמים, להעביר באופן הזה ללקוחותיהם מסרים שיווקיים/שירותיים אישיים לטלפון ולמחשב מבלי שהם יאלצו לעשות בכל פעם פעולה יזומה מצידם. בכדי להגביר את היעילות השיווקית ולא לגרום לשחיקה או ניצול יתר של ערוץ מסויים, אשר עלול להוביל לחסימתו ע"י הלקוח, חשוב לשזור את המסרים בכל הערוצים הדיגיטלים השונים שבהם הלקוח פעיל. לדוגמא: קמפיין שיווקי דיגיטלי רב שלבי יכול להתחיל משיגור אימייל עם לינקים למספר מוצרים/שירותים אופציונאלים, כאשר בהתאם לעיניין שהלקוח מגלה במוצר/שירות מסויים, ישלח המסר השיווקי הבא בקמפיין ללקוח בהודעת SMS או בהודעת Push Mobile.” אומר טל נועם, מנהל החטיבה למערכות Data Warehouse & BI בחברת מיטווך, נציגת Teradata בישראל.
עוד מוסיף טל כי "ניהול קמפיינים דיגיטליים באמצעות ה- Teradata DMC מקצר מאד את משך הייזום והפקה וכן את עלותו של הקמפיין, ולכן מאפשר לארגונים ליזום ולנהל בו זמנית מספר רב של קמפיינים, לסגמנטים ממוקדים ומפולחים היטב באוכלוסיה, ובכך להגדיל את הסיכוי שקמפיין מסוים יוביל לפעולת קניה או לשיפור במידת שביעות הרצון של הלקוח. כמו כן, פתרון ה- DMC תומך ברגולציה המחמירה של האיחוד האירופי בתחום של שימוש בשירותי ענן ושיווק דיגיטלי והוא גם "ירוק" לסביבה בשל ההימנעות מהצורך בהדפסה של פליירים וכד'."

 

דילוג לתוכן