T-Mobile גרפה מאות מיליונים מתוכנות SMS לא רצויות

הספק הסלולרי עשה רווחים משירותים לא הוזמנו על ידי לקוחות, נאמר על ידי
(FTC (Federal Trade Commission נציבות הסחר הפדראלית.
 הספק הסלולרי עשה רווחים משירותים לא הוזמנו על ידי לקוחות, נאמר על ידי
(FTC (Federal Trade Commission נציבות הסחר הפדראלית.
T-Mobile ארה"ב גרפה מאות מיליוני דולרים על ידי חיוב לקוחות בעבור מנויי "פרימיום"  SMS כביכול שבמקרים רבים הם אף פעם לא הזמינו. נציבות הסחר הפדרלית בארה"ב אומרת.
ה-  FTC, בתלונה משפטית שהוגשה יום שלישי, טוען כי T-Mobile הרוויחה 35 – 40 אחוזים   מסכום החיוב ללקוחות עבור שירותים מבוססי SMS כגון הורוסקופ, ורכילות סלבריטאים, עבור השירותים שבדרך כלל עולים  $ 9.99 ארה"ב לחודש.
T-Mobile , במקרים מסוימים, המשיכה לחייב את הלקוחות עבור שירותים אלה, על ידי מה שנקרא בסוכנות "רמאים", שנים לאחר שהחברה התריעה כי מדובר בהונאה, אמר ה-FTC.
החיובים לעתים קרובות נוספו לחשבונות של לקוחות, באמצעות תהליך של הוספת חיובים לחשבונית הלקוח ללא אישורו מה שנקרא הונאה אמר ה-FTC.
עם הטענות נגד T-Mobile, ה-FTC פתחה "חזית חדשה בקמפיין הארוך שנים שלה" נגד תהליך ההונאה"  אמרה במהלך מסיבת עיתונאים. ג'סיקה ריץ', מנהלת הלשכה של FTC של הגנת הצרכן.
המטרה של ה-FTC היא להבטיח כי T-Mobile יזכה לקוחות שנפגעו, הוסיפה יו"ר FTC אדית רמירז. "זה לא יאה ולא מכובד לחברה כמו T-Mobile להרוויח מהונאות נגד הלקוחות שלה, היא אמרה בהצהרה.
לא נתקבלה תגובה מחברת T-Mobile על דברים אלו.
החיובים שלהלן נוספו לחשבונות של לקוחות T-Mobile בתהליך החיוב של הצד שלישי, שבו חברת טלפון מחייבת את הלקוח עבור שירותים המוצעים על ידי חברה אחרת, כאשר ספק השרותים גוזר קופון  ומקבל אחוז ניכר מהסכום כעמלה.
במקרים מסוימים, T-Mobile חייבה צרכנים בשירותים בשיעורי החזר של עד 40 אחוזים בחודש אחד, ה-FTC, אמרה בתלונתה. עם מספר כה גדול של אנשים המבקשים החזרים, זה היה צריך להיות "סימן ברור" ל-T-Mobile שהחיובים לא אושרו על ידי לקוחותיה, ה-FTC, אמרה בהודעה לעיתונות.
שיעור ההחזר הצפוי מפחית את אחוז הצרכנים שחוייבוללא רשות באופן משמעותי, אמר ה-FTC. מסמכי T-Mobile מראים כי החברה קיבלה מספר גבוה של תלונות צרכנים כבר ב-  2012
חשבוניות הטלפון של T-Mobile  יכולים היו להגיע ליותר  מ- 50 עמודים!! ו והפכו את קריאת והבנת החשבונית  לכמעט בלתי אפשרית עבור הצרכנים אשר ניסו להבין מה זה בדיוק החיוב של הצד השלישי.
ה- FTC דברה עם T-Mobile בנסיון ליישוב המקרה, אבל לא הצליחה להגיע להסכם, אמר ריץ'

דילוג לתוכן