tבלאט לפידות הטמיעה פתרונות Salesforce בחברת Cellebrite

הפרויקט התבצע באמצעות מתודולוגית ההטמעה הייחודית של בלאט לפידות אשר הביאה לאימוץ מהיר בקרב 100% מהעובדיםבלאט לפידות, השותפה הגדולה של Salesforce בישראל, הטמיעה פתרונות Salesforce בחברת Cellebrite. הפרויקט התבצע באמצעות מתודולוגית ההטמעה הייחודית של בלאט לפידות, אשר הביאה לאימוץ המערכת על ידי 100% מהמשתמשים תוך זמן קצר. הפרויקט, אשר ארך שלושה חודשים בלבד ועלה לאוויר במהלך החודש האחרון, משרת כיום כ- 30 משתמשים בארגון.
חברת Cellebrite, הנחשבת למובילה העולמית בתחום העברה וגיבוי מידע ונתונים ממכשירי סלולר ובתחום פתרונות לשוק אכיפת החוק, בחרה בפתרונות Salesforce ובבלאט לפידות כחברת היישום על מנת לענות על הצורך בשיתוף מידע פנים ארגוני, שיתוף מידע מול לקוחות, ויישום ממשק משתמש ידידותי.
במהלך הפרויקט הוטמעו פתרונות Service Cloud, Salesforce Knowledge Base, Salesforce Customer Community וכלי תחקור Appex. נבנה מרכז מידע עשיר וזמין ללקוחות ולספקי תמיכה פנימיים, בוטלה התמיכה הישירה שבוצעה באמצעות ה- Outlook והושם דגש על יכולות דיווח והתרעות. הפתרונות, מבוססי אינטרנט בענן ובעלי אוריינטציה לתהליכים ארגוניים, הבטיחו שקיפות ארגונית, שיתוף מידע, בקרה איכותית ורציפה ויכולת להיענות במהירות וביעילות לדרישות הלקוחות.
גיל פלד, Director of Global Support, בחברת Cellebrite, אמר כי: "בלאט לפידות ביצעה את פרויקט ההטמעה במהירות וביעילות תוך עמידה בלוחות הזמנים ובמסגרת התקציב, והבטיחה אימוץ מקסימאלי של הפתרון על ידי עובדי החברה בזמן קצר. הליווי המקצועי של בלאט לפידות במהלך הפרויקט יאפשר ל- Cellebrite להמשיך להתנהל באופן עצמאי ולהפיק מהפתרון את המרב גם בעתיד".
נורית ארגז-שביט, סמנכ"לית תפעול בחברת בלאט לפידות אמרה כי: "פרויקט הטמעה מוכתר בהצלחה על פי שלושה גורמים עיקריים – שיעור האימוץ בקרב עובדי החברה, מהירות ההטמעה ועמידה ביעדי התקציב. הפרויקט ב- Cellebrite התבצע בהצלחה מרובה תוך עמידה בכל שלושת הגורמי ההצלחה הללו הודות לשיתוף הפעולה המוצלח עם הלקוח ומתודולוגית ההטמעה הייחודית שלנו, שהוכיחה את עצמה פעם נוספת".
 

דילוג לתוכן