Scandinavian Airlines מביאה את Neustar® כדי למדוד את השפעת השיווק על גורמי מפתח של העסק

חברת התעופה האירופית המובילה בוחרת בפתרון של מדידה וניתוחים מאוחדים עבור תובנות שנובעות מנתונים על תמהיל השיווק

לונדון, 13 ביוני 2018, (BUSINESS WIRE) :

ניוסטאר, Inc. ,Neustar®, ספקית אמינה ניטרלית של שירותי מידע בזמן אמת, הודיעה היום ש-Scandinavian Airlines בחרה בפתרון ניתוחי השיווק המתקדם של ניוסטאר כדי להבין את ההשפעה של תרומות השיווק שלה על המכירות. Scandinavian Airlines חיפשה שותפה כמו ניוסטאר כדי להגדיל את ההשפעה של פעילויות השיווק שלה ולאתר במדויק השקעות יעילות יותר בשיווק. בהיותה ספקית מהימנה וניטרלית שמחברת ניתוחים לצמיחה עסקית, Neustar MarketShare® יספק ל-Scandinavian Airlines תובנות שנובעות מנתונים כדי להדריך את תכנון השיווק והחלטות הקנייה היומיומיים.

Scandinavian Airlines בחרה בניוסטאר בגלל הגישה מובילת הענף שלה Marketing Mix Modeling (MMM) שמאפשרת לחברת התעופה לבדוק ערוצי מכירה חשובים ואזורים חיוניים כדי לקבוע את התמהיל האופטימלי להגדלת ההזמנות ותוצאות עסקיות אחרות. בנוסף, כדי לתת ל-Scandinavian Airlines מבט הוליסטי על פעילויות המדיה שלה, מודלים של Neustar MarketShare ילכדו גורמי השפעה שונים – מדיה, לא מדיה וחיצוניים (לדוגמה – הכלכלה, תחרות עונתיות וכדומה) – כדי לעזור לחברת התעופה להפעיל תרחישים כדי למדוד ולחזות את ההשפעה של שינויים בגורמים השונים. צוות ניהול הלקוח מהמעלה הראשונה של ניוסטאר עם ניסיון מדיה אנליטי, אסטרטגי וטקטי נרחב יעזור ל-Scandinavian Airlines גם בפיתוח של מודלי ניתוחים מתקדמים שמעריכים את התשואה על ההשקעה של ערוצי וטקטיקות שיווק.

"חיוני עבור SAS להבין את הגורמים החשובים בעסק שלנו ולהבטיח שאנחנו מקצים הוצאה על שיווק היכן שאנו רואים את התשואות הגבוהות ביותר, תוך הפחתת סיכונים כלשהם להכנסות", אמר דידריק פילדשטאט, סגן נשיא, מותג ושיווק, SAS. "לבניית פרקטיקה חזקה של ניתוחים ומדידת ROMI יש חשיבות עליונה עבורנו כי היא מבטיחה שאנחנו ממטבים את ההוצאה שלנו על מדיה תוך הפחתת כל סיכון לעסק. העבודה עם שותפה כמו ניוסטאר תאפשר לנו לקבל החלטות הרבה יותר מהירות וחכמות לגבי ההשקעות שלנו בשיווק ותגדיל את הרווחיות".

Scandinavian Airlines נוקטת בגישה מאוד ממוקדת לבניית מסגרת סטנדרטית למדידת התשואה על ההשקעה בשיווק (ROMI) בשלושת השווקים הגדולים שלה – דנמרק, נורבגיה ושוודיה. באמצעות בניית תרבות ROMI חזקה בכל הארגון והנוכחות הג"ג שלה, Scandinavian Airlines תוכל להקצות הוצאות על שיווק באופן יעיל יותר ולהעביר את ההוצאה לערוצים, שווקים ופעילויות עתירי ביצועים. בעשותה כך, היא מביאה את החלטות הבינה השיווקית לתוך החברה ובאמצעות סוכנויות ופלטפורמות המדיה שקבעה, יוצרת תהליך שקוף יותר של מדידה וייחוס של מדיה. לדוגמה, Scandinavian Airlines יכולה עכשיו לגשת לפלטפורמת המדידה והמיטוב שפועלת כל הזמן Neustar MarketShare כדי לחזות איך לתכנן ולפרוס את המדיה באופן היעיל ביותר.

"כיום יותר מאי פעם אנשי שיווק רוצים להבחין בין פעילויות שיווק שיוצרות ערך עסקי לאלה שלא", אמר לואיס צ'אבס, מנהל כללי, פתרונות שיווק אירופה, המזרח התיכון ואפריקה, ניוסטאר. "אנשי שיווק שנוקטים בגישה הוליסטית ואחידה בניתוחים ומדידה של השיווק יהיו ללא ספק חכמים יותר מהמתחרים. אנחנו שמחים לעבוד עם חברת תעופה אירופית כל כך מוערכת וחושבת קדימה כדי לעזור לה לקבל החלטות יותר טובות ומהירות".

פתרון התכנון וההקצאה של השיווק Neustar MarketShare מציע למפרסמים מדריך להחלטות תקצוב ותכנון, וגם תרחישי שקלול תמורות להקצאות — תוך חיזוי — במוצרים, שווקים, פלחי שוק וערוצים. הוא מביא בחשבון את טקטיקות השיווק הלא מקוונות וגם את הגורמים שאינם מדיה (לדוגמה מזג האוויר, מדדים כלכליים, פעולות של המתחרים וכדומה) כדי לעזור ללקוחות לבדוק את הערך האמיתי של ביצועי השיווק שלהם. אנשי השיווק יכולים לבנות תוכנית שיווק אופטימלית כדי להגדיל את הכנסותיהם ולהקצות באופן מדויק יותר את משאבי השיווק שלהם, ולתקן מסלול כדי לשפר את ה-ROMI. הכלי מהדור הבא Neustar MarketShare לניתוחים מאוחדים של השפעת השיווק נשאר עדכני בסביבת השיווק המשתנה במהירות כדי להבטיח שאנשי השיווק ממקסמים את התוצאות העסקיות שלהם ומוכיחים את התרומה של השיווק להכנסות בכל הזדמנות.

דילוג לתוכן