SAP רוכשת את Gigya, מובילת שוק בניהול גישה וזהות לקוחות

• הרכישה מחזקת את מעמדה של SAP בשוק חווית הלקוח ב- Omnichannel
• תבוצע אינטגרציה בין פלטפורמת נתוני זהות הלקוח, המבוססת על הסכמת הלקוח, של Gigya לבין יכולות התאמת והעשרת הנתונים של SAP Hybris Profile
• הלקוחות שומרים על שליטה על נתוני הזהות וההסכמה שלהם ב- opt-in לצורך פרסונליזציה בכל נקודות המגע עם הלקוח

וולדורף, גרמניה – 25 בספטמבר, 2017 – SAP SE (NYSE:SAP) הכריזה היום כי חתמה על הסכם לרכישת Gigya, מובילת שוק בניהול גישה וזהות לקוחות. החברות האנליסטים העצמאיות המובילות, והאחרונה שבהן פורסטר ריסרץ' 1, מיקמו את Gigya כספקית המובילה בתחומה.
הפלטפורמה לניהול זהות לקוח וגישה של Gigya מסייעת לחברות לבנות יחסים דיגיטליים עם הלקוחות שלהן. הפלטפורמה מאפשרת לחברות לנהל פרופילים של לקוחות, העדפות, אישורים והגדרות הסכמה, בעוד הלקוחות שומרים על שליטה על הנתונים שלהם בכל זמן. לקוחות נרשמים ומאשרים דרך מערכת ה"רישום-כשירות" של Gigya, אשר עונה על אתגרי ניהול הפרטיות המשתנים באזורים שונים בעולם ואשר מנהלת את דרישות הרגולציה, כגון ה- General Data Protection Regulation (GDPR). Gigya מנהלת כעת זהויות של 1.3 מיליארד לקוחות במטרה לאפשר בנייה של יחסים מבוססי זהות עבור לקוחותיה הארגוניים.
הטכנולוגיה של Gigya מספקת יכולות חדשות לצרכנים אשר חוצות ערוצים ונקודות מגע. היא בונה פרופילים עשירים וחכמים, ויוצרת גישה מבוססת הסכמה לפרסונליזציה עבור מכירות, שירות ושיווק. ל- Gigya, שותפה של SAP Hybris מאז 2013, יש כבר לקוחות המשתמשים בהרחבה לפתרון מאת SAP Hybris ו- Gigya. הרכישה הנוכחית תאפשר לצוותים להעמיק את ההיצע על בסיס היחסים החזקים הקיימים.
"Gigya מביאה עושר של יכולות ומומחיות שיעצימו משמעותית את פתרון SAP Hybris Profile ויאפשרו לנו להוביל את שוק ניהול הזהויות והגישה", אמר קארסטן תומא, נשיא ומייסד משותף של SAP Hybris. "אמון הצרכנים הוא גורם מרכזי להצלחה עבור ארגונים ממוקדי-לקוח. זהו התחום בו Gigya ידועה ומובילה".
באמצעות הרכישה, SAP Hybris מקווה להפוך לארגון הראשון שמציע פלטפורמת נתונים מבוססת ענן, המאפשרת לחברות ליצור פרופיל ולהמיר לקוחות חדשים, לחלץ מסקנות מדויקות מנקודות ממשק שונות עם הצרכן, ולאסוף נתונים ליצירת אפשרויות בחירה משופרות ללקוח, תוך עמידה בדרישות הרגולציה.
"שילוב בין יכולות התאמת והעשרת המידע של SAP Hybris Profile לבין פלטפורמת ניהול הזהויות והגישה של Gigya, יאפשר לנו לזהות צרכנים בערוצים שונים ולבנות פרופיל צרכן יחיד ואמין", אמר פטריק סלייר, מנכ"ל Gigya. "זהו צעד חיוני לדיגיטציה של עסקים, מכיוון שחברות צריכות להיות מסוגלות להסיק מסקנות מדויקות מכל הערוצים, כולל באינטרנט, מובייל, חנויות, מכשירים מרושתים והאינטרנט של הדברים, וכן לאסוף נתונים אודות העדפות הצרכן. יחדיו אנו ממוקמים היטב כדי לקדם שיווק, מכירות ושירות יעילים יותר על בסיס נתונים, בעוד הלקוח נותר בשליטה על האם ואילו מהנתונים האישיים שלו ישותפו".
ל- Gigya יותר מ-300 עובדים והיא פועלת מ- Mountain View, קליפורניה. פעילות החברה תהפוך לחלק מיחידת SAP Hybris לניהול חוויית לקוח וסחר דיגיטלי. העסקה צפויה להיסגר ברבעון האחרון של 2017, בכפוף לאישור רגולטורי. לא נמסרו תנאי העסקה.

דילוג לתוכן