SAP דורגה כמובילה בתחום ליבת בנקאות קמעונאית בריבוע הקסם של גרטנר בפעם העשירית ברציפות

SAP הכריזה לאחרונה כי דורגה על ידי גרטנר כמובילה בדו"ח ריבוע הקסם בתחום "ליבת בנקאות קמעונאית" זו השנה העשירית ברציפות. SAP זכתה להוקרה כמובילה בתעשייה בזכות "היכולת להוציא לפועל" ו"שלמות החזון" שלה.
"ככל שהשוק ממשיך להתרחב, אנו רואים בנקים מתקדמים אל מעבר למערכות המסורתיות, כשהם מאמצים יכולות ושיפורים חדשים", אמר פולק רייקר, ראש בנקאות גלובלית ב-SAP. "כדי להישאר לפני המתחרים השקענו בחדשנות המציגה את מערכות SAP Leonardo ו-SAP HANA, המאפשרות להבטיח כי אנו מספקים ללקוחות מערך מוצרים מגוון ועשיר. טכנולוגיות אלו יכולות לשלב בלוקצ'יין, אנליטיקה, ביג דאטה, אינטרנט של הדברים ולמידת מכונה על גבי פלטפורמה אחת, אשר מפשטת את ה- ITבבנקאות ומשפרת את חווית המשתמש. אנו מאמינים כי מחויבות זו לחדשנות מאפשרת ל-SAP לשמור על ההובלה בריבוע הקסם במהלך העשור האחרון".
על פי הדוח של גרטנר, "המובילים בתחום ליבת הבנקאות הקמעונאית הם בעלי הבנת שוק עמוקה. הם הופכים את ניטור מגמות השוק לחלק בלתי נפרד מהפעילות העסקית שלהם, ומכניסים חדשנות וקידמה אל תוך מפת הדרכים של המוצרים שלהם. רובם בעלי הסמכות לאיכות לפיתוח תוכנה (כגון CMMI) או פועלים להשגתן. המובילים גם, ללא יוצא מן הכלל, 'חושבים בקטן' – מכוונים ליצירת ארכיטקטורה מבוססת רכיבים. ארכיטקטורה שכזו מספקת הפעלת יכולות מדויקות יותר עבור בנקים על מנת שיוכלו לחזק את הבידול שלהם. המובילים זוכים למשוב נהדר מלקוחותיהם ומיכולת שרידות גבוהה. בנוסף, הם מתמקדים בחדשנות ובמיוחד במגמות חדשניות המשפיעות על שוק זה. הם בעיקר ממוקדים במגמות עתידיות של פלטפורמות בנקאות פתוחות, כשהם מטפחים סביבת בנקאות פתוחה במוצרים ובשירותים שלהם במסגרת סביבה של שיתוף פעולה עם שותפים".
שי נעימי, מנהל מכירות מגזר בנקאות וביטוח ב-SAP ישראל, מוסיף: "פתרונותSAP for Banking מייעלים את תהליכי הליבה של הבנק באמצעות טכנולוגיות רבות התומכות בתהליכי ניהול ריבוי ערוצים, פעולות בנקאיות, תשלומים, ניהול מימון וסיכון, תקשורת לקוחות, משאבי אנוש ורכש. זוהי תוצאה ישירה של הידע שנצבר במהלך יותר מ-40 שנות עבודה בתעשייה, ופרי של עבודה משותפת עם בנקים רבים ברחבי העולם. יותר מ-14,500 בנקים, קטנים וגדולים, ב-150 מדינות, מסתמכים על פתרונות SAP for Banking כדי להשיג התמקדות רבה יותר בלקוח, למזער את מורכבות המערכות וכדי לנהל רגולציה וסיכונים בקלות רבה יותר".

דילוג לתוכן