Salesforce בחרה ב- AWS כספק מועדף לתשתיות הענן הציבורי

Salesforce תעמיק את השימוש ב- AWS לשירותי ליבה עבור הרחבה מתוכננת של התשתית הבינלאומית שלה

אמזון ווב סרוויסס (AWS), חברה של Amazon.com, הודיעה כי Salesforce, "פלטפורמת הצלחת לקוחות" ((Customer Success Platform וחברת ה- CRM מס' 1 בעולם, בחרה ב- AWS כספקית תשתית הענן הציבורי המועדפת שלה. לראשונה, Salesforce תרחיב את השימוש ב- AWS לשירותי ליבה, כולל Sales Cloud, Service Cloud, App Cloud, Community Cloud, Analytics Cloud ועוד – עבור הרחבת התשתית הבינ"ל המתוכננת של החברה.
שירותי Salesforce רבים, כולל Heroku, Marketing Cloud Social Studio, SalesforceIQ, ו- Salesforce IoT שהוכרזו לאחרונה, כבר פועלים על תשתית AWS, ו- Salesforce תשתמש ב- AWS כדי להסתייע באספקת תשתיות מקוונות חדשות ביתר מהירות ויעילות.
"אנו נלהבים להרחיב את היחסים האסטרטגיים שלנו עם אמזון, ספקית תשתית הענן הציבורי המועדפת שלנו," אמר מארק בניוף, יו"ר ומנכ"ל Salesforce. "לא קיים ספק תשתיות ענן ציבורי מתוחכם או בעל יכולות ארגוניות חזקות יותר לתמיכה בצרכי בסיס הלקוחות הגלובליים הגדל שלנו."
"ארגונים מובילים וספקי תוכנה עצמאיים (ISVs) ברחבי העולם, מעבירים את יישומיהם העסקיים הקריטיים אל ענן AWS, כדי להיות זריזים, גמישים ויעילים יותר, להפחית עלויות ולנצל את יתרונות האבטחה, האמינות והתפקודיות הרחבה שאנו מציעים," אמר אנדי ג'אסי, מנכ"ל AWS. "חברות מסתמכות על Salesforce כדי למנף את עסקיהן, ואנחנו נרגשים על כך ש- Salesforce בחרה ב- AWS כשותפת תשתית הענן הציבורי שלה, כדי לעזור לה להמשיך לצמוח, להוסיף שירותים חדשים ולשמור על התנופה המדהימה שלה."

דילוג לתוכן