Phresh הישראלית השיקה בקיקסטארטר קמפיין מימון המונים למוצר המאריך חיי מדף של פירות וירקות

מוצר ה-Food Protectors שפיתחה Phresh מיועד להגדיל את אורך החיים של מלפפונים, עגבניות, תפוחי אדמה, חצילים, תפוחים, לימונים, חסה, ענבים, פטריות, תותים ופלפלים. החברה פועלת להעצמת יכולות המוצר בכדי להאריך את חיי המדף של פירות וירקות נוספים

עמית גל-אור, מייסד ומנכ"ל Phresh: "קמפיין הקיקסטארטר יסייע לנו לממש את החזון שלנו ליצירת פתרונות שיהפכו את סגנון החיים של אנשים בעולם לבר קיימא"

הדו"ח הלאומי לאובדן והצלת מזון בישראל: כ-35% מהיקף ייצור המזון בישראל – העומד על כ-2.5 מיליון טונות בשנה – אובדים, אך ניתנים להצלה, הצלת 600,000 טונות בשנה תאפשר להציל מזון בהיקף של כ-3 מיליארד שקלים

חברת הסטארט אפ הישראלית Phresh, העוסקת בפיתוח פתרונות קיימות אורגניים, השיקה בקיקסטארטר קמפיין מימון המונים שיסייע להשלים את הפיתוח והאספקה של מוצר ה-Food Protectors, פתרון אורגני ובריא שמסייע להאריך את חיי המדף של פירות וירקות בבתים. בכוונת החברה לגייס כ- 20,000 דולר. קמפיין הקיקסטארטר של Phresh נמצא בכתובת: https://www.kickstarter.com/projects/phresh/food-protectors-your-kitchens-heroes.

מוצר ה-Food Protectors של Phresh, המשלב עיצוב אטרקטיבי עם טכנולוגיה אורגנית, מסייע להגדיל פי שלושה את אורך חיי המדף של פירות וירקות ולאפשר לאנשים להנות ממוצרי מזון בריאים יותר במשך תקופות זמן ארוכות יותר. המוצר מגיע בצורה של תפוח (בצבע אדום או זהב) ורובוט (לבן), שבתוכו מוכנסת האבקה של Phresh. המוצר מבוסס על אבקה אורגנית, לא רעילה, שמתמוססת באטמוספירה ומסירה בקטריות ופטריות, תוך כדי חמצון של האזור. כתוצאה מכך, אין צורך לשים את האבקה על מוצר המזון ולא חשים בשום ריחות או טעמים כתוצאה מהשימוש באבקה.

האבקה של Phresh פותחה על בסיס 12 שנות מחקר בחברת הסטארט אפ BotanoCap והיא מורכבת משמנים אתריים, שמהווים חומרים משמרים טבעיים שנוצרים על ידי צמחים דוגמת אורגנו, נענע, שמן חרדל וצמחים אחרים. האבקה עושה שימוש בתהליך מוגן בפטנטים של מזעור לקפסולות (micro-encapsulation) וכל גרגר באבקה מחזק את השפעת החומרים המשמרים עד לטווח של חודש. האבקה מתמוססת באטמוספירה ויוצרת אזור חיץ שמאריך את חיי המוצר.

בשלב הראשון, על הלקוח למקם את אחד ממארזי האבקה, מארזים שמגיעים בכל חבילה, בתוך מוצר ה-Food Protector. כל חבילה המסופקת על ידי Phresh כוללת 12 מארזים, המספיקים לטווח של שנה. כל Food Protector מצויד בנורת LED שמשנה את צבעה לאורך הזמן, ומזכירה ללקוח להחליף את האבקה פעם בחודש או בחודשיים. לאחר מכן, הלקוח צריך למקם את מוצר ה-Food Protectors ליד הפירות והירקות שלו והאבקה מתחילה להגן על מוצר המזון.

בעיית המזון בכלל ותחום שימור המזון בפרט, שבהם פועלת Phresh, מהווים נושאים שמטרידים ארגונים וממשלות ברחבי העולם ובישראל. מהדו"ח הלאומי לאובדן והצלת מזון בישראל שפורסם לראשונה בינואר, עולה כי כ-35% מהיקף ייצור המזון בישראל – העומד על כ-2.5 מיליון טונות בשנה – אובדים, אך ניתנים להצלה. על פי ההערכות, הצלת 600,000 טונות בשנה, כרבע מהיקף המזון המיוצר בארץ, תאפשר להציל מזון בהיקף של כ-3 מיליארד שקלים.

עמית גל-אור, היזם והמנכ"ל של ,Phresh מסר כי "בשלב זה, מארז אחד עם האבקה שפיתחה Phresh מיועד להגדיל את אורך החיים של מלפפונים, עגבניות, תפוחי אדמה, חצילים, תפוחים, לימונים, חסה, ענבים, פטריות, תותים ופלפלים. בקרוב יצטרפו לרשימה פירות וירקות נוספים".

לדברי גל-אור, "קמפיין הקיקסטארטר של Phresh יסייע לנו לממש את החזון שלנו ליצירת פתרונות שיהפכו את סגנון החיים של אנשים בעולם למשהו שהוא בר קיימא. כל משק בית שישתמש ב-Food Protectors יהיה מסוגל לחסוך עד 400 דולר בשנה מאובדן של פירות וירקות מקולקלים, ובו בזמן לתרום לשיפור טביעת הרגל האקולוגית של האנושות. אינספור תחומים בחיים שלנו נהנים משיפורים בלתי פוסקים – הטלוויזיות שלנו הופכות לטובות יותר, הסמארטפונים שלנו הופכים למהירים יותר והשירותים שאנחנו מקבלים נעשים מהירים יותר כל הזמן. עם זאת, הגדלת אורך חיי מדף של מזון, שנוגעת בחיים של כל אחד מאיתנו, לא עברה שיפורים משמעותיים – עד עכשיו".

דילוג לתוכן