Optimized Desktop – כיצד להיות צעד אחד לפני משתמשי הקצה בארגונך

שחף לוי בהרצאתו במסלול Optimized Desktop בTech-Ed יסקור שני פתרונות ותהליכים שבאים לתת מענה פרואקטיבי ואוטומטי לושאים הללו.האם אתם יודעים מהו זמן העלייה הממוצע של המחשבים של משתמשי הקצה או מיהם המחשבים שקורסים הכי הרבה פעמים?
כמה פעמים נפתחת קריאת שרות על בעיה במחשבי הקצה, והקריאה נפתרת שוב ושוב על ידי ביצוע אותן פעולות חוזרות של מרכז התמיכה?
 
האתגרים שעומדים בפני מחלקות ה-IT גדלים – משתמשי הקצה מצפים לביצועים טובים יותר, יציבות במחשבי הקצה ושירות מהיר ואיכותי לבעיות העולות. כאשר למשתמשי הקצה ישנן בעיות במחשב, שביעות הרצון שלהם יורדת, ישנה עליה בכמות קריאות שירות ופגיעה במוניטין של מחלקת ה-IT  בארגון.
שחף לוי בהרצאתו במסלול Optimized Desktop   בTech-EdEVENT FORWARDING שמאפשר שימוש ביכולות  חלונות 7  לשם ניטור ושיפור חווית המשתמש בכל הארגון, (לדוגמא שיפור משמעותי בביצועים על ידי שימוש ב-SOLID STATE DRIVE) ותוכניות עתידיות לשימוש בטכנולוגית VPRO לפתרון בעיות.
 בנוסף, שחף ידון ביכולת נוספת של פתרון בעיות בצורה אוטומטית דרך Windows 7 Troubleshooting platform    יסקור שני פתרונות ותהליכים שבאים לתת מענה פרואקטיבי ואוטומטי לבעיות הללו. אחד מהם הוא
 
להלן עשרה משאבים מומלצים לאנשי IT   הרוצים לשפר ולקחת קדימה את מחלקת ה IT  בארגון
 
1.          Improving Client Stability with Proactive Problem Management
   (shorter version)
2.       Proactive PC Support Improves Service and Lowers TCO
 
3.       Evaluating Hardware-based Keyboard-Video-Mouse Remote Control
 
4.       Enterprise–wide Deployment of Notebook PCs with Solid–State Drives
 
5.       הבלוג של Otto Helweg – Management Matters
 
6.      Windows 7 Troubleshooting Guide
 
7.      מרכז הפתרונות Fix It של מיקרוסופט
 
8.      Common Questions for ETW and Windows Event Log
 
9.       הבלוג של סשה גולדשטיין
 
10. Ask the Performance Team Blog
 

דילוג לתוכן