NessPRO תציג מוצר תוכנה חדשני לתחום השיווק, פרי פיתוחה, בכנס שותפי התוכנה וה-OEM של SAP שיתקיים החודש בפריז

NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס, תציג בכנס שותפי התוכנה וה-OEM של SAP, שיתקיים ב-17-18 במאי בפריז, מוצר חדשני פרי פיתוחה. המוצר, ששמו Upsight, מאפשר למנהל השיווק לנהל את כל הפעילות השיווקית מול הלקוח במקום אחד,  ולקבל תמונת מצב מלאה של כל הפעילות השיווקית והעסקית.

 

Upsight אוסף נתונים מכל ערוץ, על כל לקוח, ומפיק מודלי חיזוי מתקדמים ואנליזות ממוקדות לקוח תוך חיבור למגוון מערכות פנימיות בארגון.

 

Upsight פותח ע"י  NessPRO דיגיטל העוסקת באוטומציה שיווקית,  פרסונליזציה בערוצי שיווק, הנגשת מידע, ניהול מערך לקוחות  ופתרונות לשיפור העבודה במרכזי שירות. המוצר, שפותח על סמך נסיון ארוך שנים בשוק הישראלי, מבוסס בין השאר על SAP Predictive Analytics.

 

רכיב Upsight Predictive במערכת מספק פתרונות לסוגיות עסקיות בתחומי החיזוי וה- AI וכולל מודלים מובנים כגון מודל חיזוי נטישה, ,Up/Cross Sale סגמנטציות ועוד.  Predictive Upsight נותן מענה הן לדרישות עסקיות מוגדרות מראש והן לדרישות עסקיות בזמן אמת.

 

Upsight מאפשר חיבור בין המידע הארגוני לבין המידע המגיע מערוצים חיצוניים, כגון ערוצי פרסום, תקשורת סלולרית, מדיה חברתית, אפליקציות, אינטרנט ועוד, תוך העשרת תמונת הלקוח בבסיס הנתונים של הארגון. כמו כן ניתן לבצע חיבורים אוטומטיים בתשלום למדיה חברתית (כגון טוויטר ופייסבוק) ואינטגרציה למערכות ארגוניות קיימות, כגון CRM.

 

Upsight מוצע ללקוחות במגוון תצורות – התקנה בתוך הארגון, ענן, או כשירות מנוהל, הכולל את כל יכולות המוצר ללא צורך בהשקעה ברישוי וחומרה. הפתרון מצליח ליצור זהות אחת ללקוח הכוללת גם את האינטראקציה שלו בעבר עם הארגון כאשר היה לקוח לא מזוהה אך השתמש בערוצי פרסום שונים.

 

השימוש במוצר מאפשר לארגונים להיות ממוקדים יותר וחכמים יותר במטרה להגדיל את רווחיות הארגון.

דילוג לתוכן