MYBAFI – האפליקציה שמנגישה את כל התיק הביטוחי ישירות לסלולר

אפליקציה חדשה עושה סדר בביטוח:

MYBAFI מביאה ישירות לסלולר את התיק הביטוחי המלא של המבוטח ומרכזת את תכניות הביטוח המפוזרות בכל חברות הביטוח באשר הן. האפליקציה מנגישה ללקוח את כל סל הביטוח: ביטוחי רכב, דירה, חיים, פנסיה ובריאות, ומרכזת אותם במקום  אחד

כך הוא יכול לדעת  בקלות היכן נמצאת כל פוליסה, כמה הוא משלם עליה, לראות איזה מסמכים העביר במרוצת הזמן לחברות השונות ולקבל ריכוז נתונים פשוט של כל סוגי הביטוחים.

האפליקציה, אשר מתכתבת עם תוכנת Bafi אצל סוכן הביטוח (יש לבקש שם משתמש וססמה מהסוכן, יוצרת למעשה שקיפות מלאה של כל עולם הביטוח למבוטח והופכת אותו למשתמש מודע יותר, שיודע איך לדבר עם חברת הביטוח ורואה את כלל התביעות הקיימות.

 

מורן זיסר מנכ"לית B-com , חברת הטכנולוגיה אשר פיתחה את MYBAFI:

"בעולם מהיר ופשוט, אין סיבה שעולם הביטוח יהיה מורכב. חברות הביטוח מטבען מוגבלות בהצגת המידע הנמצא ברשותן בלבד, ואין חברה אחת יכולה להציג את פוליסות המבוטח מחברה אחרת. סוכן הביטוח – יכול ועושה זאת. האפליקציה החדשה אותה מספק סוכן הביטוח יוצרת שקיפות מלאה, שירות אפקטיבי והנגשת המידע".

 

MYBAFI כוללת:

Board Dash– מסך המרכז את כלל הפוליסות, התביעות והמסמכים של המבוטח ובהן התביעות הפתוחות בטיפול, פוליסות שעתידות להסתיים ומסמכים אחרונים ששותפו עם הלקוח.
פוליסות –התמקדות ספציפית בפוליסות ותכניות הביטוח כולל כניסה לתוך פרטי הפוליסה וצפייה בנתונים מורחבים (תקופת ביטוח, צבירות, הפרשות, דמיי ניהול, סכומי ביטוח, פרמיות, היקף הכיסוי, כל זאת בחלוקה לפי תחומי ביטוח).
שרותי דרך וגרירה – פיצ'ר ייחודי לחיוג ישירות לחברת שרותי הדרך במקרה חירום בזיהוי חכם של באפי, שמקשר את האדם ישירות לנותן השירות שאצלו יש כיסוי ביטוחי.
תביעות – צפייה ברשימת התביעות  והתעדכנות בטיפול אחר התביעה און ליין.
ארכיון המסמכים –מסמכים אותם הסוכן משתף עם הלקוח, אשר יכול לצפות בהם באפליקציה ולהוריד אותם למכשירו.
יצירת קשר עם סוכן הביטוח- חיוג ישיר למטפל האישי בסוכנות, ניווט אל הסוכנות ועוד.
האפליקציה מיועדת למאות אלפי מבוטחים בישראל המבוטחים באמצעות סוכני BAFI.

דילוג לתוכן