MedOne בחרה בפתרון הענן BMC RemedyForce, המופץ בישראל על ידי מטריקס, לניהול השירות הטכני ללקוחותיה

חברת MedOne, המתמחה בתחום מחשוב ענן ואירוח ואחסון מערכות מחשוב של ארגוני אנטרפרייז, בחרה בפתרון RemedyForce של ענקית התוכנה BMC, שפתרונותיה בישראל מופצים על ידי מטריקס, לניהול מערך השירות הטכני ללקוחותיה. היקף הפרויקט, שנמצא בעיצומו בימים אלה נאמד במאות אלפי ₪ .
פתרון RemedyForce BMC, המבוסס על גבי תשתית Force.com של חברת SaleForce, הינו פתרון Help Desk מבוסס SaaS המאפשר לחברות וארגונים לנהל את שרותי ה-IT שלהם בענן באופן יעיל ומתקדם, עם כל היתרונות שמחשוב ענן מספק, לרבות מבנה עלויות ידוע מראש, זמינות מכל מקום ובכל זמן וזמן הטמעה קצר במיוחד עם Time-To-Market מהיר. הפתרון מאפשר שימוש במתודולוגיות מובנות של תהליכי ITIL מרכזיים, כולל ניהול קריאות, ניהול בעיות ושינויים וניהול בקשות לשירות. לפתרון מאות התקנות ברחבי העולם.
פתרון זה שולב כחלק ממערכת חדשה שהטמיעה חברת MedOne מבוססת SalesForce לניהול מערך המכירות שלה.
לדברי רוני שדה, מנכ"ל MedOne, "חברתMedOne נחשבת כיום לחברה הוותיקה והמובילה בישראל בתחום של אירוח תשתיות מחשוב של ארגוני אנטרפרייז ובין לקוחותיה נמנים הבנקים הגדולים בישראל, חברות הביטוח והאשראי, קופות חולים ומשרדי ממשלה, חברות היי-טק, תעשייה ועוד רבים אחרים. במסגרת הרחבת הפעילות שלנו והשקת MedCloudOne, שירות מחשוב ענן מהמתקדמים בעולם, שהצטרף ל-3 מתקני Data Center תת קרקעיים קיימים של החברה, החלטנו לשדרג גם את מערך ניהול המכירות והשירות ללקוחות החברה, על מנת להבטיח שביעות רצון גבוהה יותר ללקוחותינו יחד עם חווית לקוח ייחודית ואיכותית יותר. הבחירה בפתרוןRemedyForce BMC נבעה מהניסיון המוכח והמוצלח של הפתרון בארגונים ומעושר היכולות שלו, לרבות התממשקות טבעית ומלאה לפתרון ה-SalesForces, זאת ללא צורך בפיתוחי ממשקים מיוחדים, שהיו דורשים מאיתנו השקעת משאבים רבים".
לדברי יגאל שחק, מנהל פתרונות אגף BMC במטריקס, נציגת BMC בישראל, "פתרון RemedyForce BMC, משלב בין הניסיון והמקצועיות של BMC בתחום ה-ITSM לבין פלטפורמת ה-SaaS מהמובילות בעולם, Force.com. מכאן שהוא הופך לבחירה טבעית עבור חברות וארגונים שמעוניינים ליישם פתרון מלא, מקצועי ומהיר, לניהול מערכי שירות IT בארגונים באופן המתקדם ביותר, תוך התבססות על מתודולוגיות מובנות של תהליכי ITIL מרכזיים".

דילוג לתוכן