MediaMind בחרה בבסיס הנתונים GreenPlum של EMC

חברת MediaMind, ספקית עולמית של פתרונות פרסום דיגיטאליים, מודיעה על בחירתה בפתרון GreenPlum מבית EMC כפלטפורמת ה- Warehouse Dataהמרכזית שלה. זוהי הטמעה ראשונה של פתרון GreenPlum בחברה ישראלית, כאשר הפרויקט כולל הטמעה של שני מחסני נתונים: אחד ישמש כמחסן נתונים ראשי של החברה, ושני כמחסן נתונים חלופי (DR). השווי הכספי של הפרויקט נאמד בכ-6 מיליון שקלים והוא צפוי להמשך עד סוף שנת 2011.
חברת MediaMind בחרה בפתרון GreenPlum מבית EMC לאחר תהליך של מכרז בו נבחנו הפתרונות המובילים בשוק. MediaMind בחרה בפתרון EMC לאחר שקיימה פיילוט לבחינת היכולות האנליטיות והסקלאביליות של הפתרון. מחברת MediaMind נמסר כי הפתרון החדש מיועד לסייע לחברה להיערך לגידול בהיקפי הנתונים בשנים הקרובות מעשרות טרה בייט כיום ועד פטה בייט (1000 טרה בייט) של נתונים. הפתרון מבית EMC יאפשר ל-MediaMind יכולות עיבוד מידע בהיקף של מאות ג'יגה בייט של נתונים חדשים ביום, ויסייע לחברה לאסוף את המידע, לנתח אותו ולהוסיף יכולות אנליזה מעל שכבת הדטה. פתרון GreenPlum יאפשר ללקוחות MediaMind לקבל מערכת אנליטיקס רחבה שתסייע בשלבי התכנון, ניהול, ביצוע וניתוח של קמפיינים דיגיטליים תוך קיצור של זמני העיבוד והגעה לתובנות עסקיות בצורה קלה ופשוטה יותר.
ביולי 2010 רכשה EMC את חברת Greenplum Software, ספקית מובילה של טכנולוגיות חדשניות בתחום מחסני נתונים המאפשרות מעבר לענני מידע גדולים ( Big Data ) ואנליזות בשירות עצמי. בעקבות הרכישה הקימה EMC את חטיבת Data Computing החדשה שבמרכזה פתרונות Greenplum למחסני נתונים ופיתוח פתרונות אנליזה למחסני נתונים גדולים. לקוחות Greenplum כוללים ארגונים ממגזרי פיננסים, מדיה, טכנולוגיה וטלקום, ועליהם נמנים: בורסת ניו יורק, סקייפ, T-Mobile ו-Fox Interactive Media.
אפי כהן, סמנכ"ל טכנולוגיות ב-MediaMind: "כחברת אינטרנט הפועלת גלובלית ומנהלת למעלה מ-700 מיליון משתמשים, אנו נדרשים לנתח ולעבד כמויות מידע עצומות בזמן קצר. פתרון GreenPlum יעזור לנו להתמודד בצורה יעילה עם האתגר, לקצר משמעותית את זמן העיבוד ולהפיק תובנות עסקיות חדשות. "
זאב תלמי, מנהל מכירות ב-EMC ישראל: "השילוב של פתרונות GREENPLUM בתוך פורטפוליו המוצרים של EMC, מאפשר לנו להגדיל את היצע היכולות שלנו גם בהיבטי ניהול בסיסי נתונים ואנליזה שלהם, ולהפיק יותר מהמידע שנאגר בארגון. לאחר תהליך של POC שארך כחודשיים, בחרה MediaMind בפתרון של GREENPLUM אשר יתמוך בגידול המשמעותי הצפוי בפעילות החברה."

דילוג לתוכן