Mastercard משיקה פלטפורמות Chatbot לבנקים ובתי עסק בפייסבוק מסנג'ר או ב- SMS

הבוט של Mastercard יאפשר לצרכנים לערוך קניות בבתי עסק בפלטפורמות של שליחת הודעות
מנתוני חברת המחקר גרטנר, עולה כי עד סוף 2016 מכירות של קרוב ל-2 מיליארד דולר יתבצעו אך ורק מ- Chatbot

Mastercard הכריזה בכנס Money 20/20 על תוכניותיה להשיק פלטפורמת בינה מלאכותית שתאפשר לצרכנים לבצע עסקאות, לנהל כספים ולערוך קניות באמצעות פלטפורמות של משלוח הודעות כגון פייסבוק מסנג'ר או SMS.
סרטון הדגמה:

עם הבוט של Mastercard לבתי עסק, יוכלו הצרכנים לערוך קניות בפלטפורמות של שליחת הודעות ולאחר מכן לשלם באמצעות Masterpassglobal digital payment service. הבוט, שפותח על-ידי מעבדותיה של Mastercard מאפשר לצרכנים לפתוח בשיחה פשוטה עם בית עסק ולהשלים את הרכישה מבלי לפתוח את הארנק, ללא צורך להיכנס לאפליקציה של בית העסק וללא המתנה בתור. הבוט מתאים למספר רב של ענפים – מחברות תעופה עד חנויות קמעוניות והוא מותאם לפלטפורמות הודעות שונות, ובכך הופך את פעולות המסחר לחלקות מתמיד.
הבוט של Mastercard לבנקים מרחיב את השירותים של Mastercard ללקוחות באמצעות פלטפורמות שליחת הודעות והופך את המידע הפיננסי וקבלת ההחלטות הפיננסיות לחלק מחיי היומיום של הצרכנים. בשלב הפיילוט משתפת Mastercard פעולה עם Kasisto, החברה המניעה סייענים וירטואליים ובוטים חכמים עבור שירותים פיננסיים ומשתתפת כיום בתוכנית Mastercard Start Path Global .
על מנת להאיץ את הפיתוח של המסחר השיחתי בין בתי העסק, Mastercard מתכננת להקים ממשק תכנות היישומים הניסיוני שלה ל-Bot Commerce API על גבי פלטפורמת Mastercard Developers בשלב מאוחר יותר השנה. לא ברור
על-פי נתוני חברת המחקר גרטנר, מכירות של קרוב ל-2 מיליארד דולר יתבצעו עד סוף 2016 אך ורק מסייענים דיגיטליים ניידים. Mastercard תפתח בוטים עבור בתי עסק ובנקים שעובדים עמה אשר יעשו שימוש בצ'אט, הודעות טקסט וממשקי שפה טבעית בכדי לתקשר עם הצרכנים. עם הבוט של Mastercard, השותפים יוכלו לנהל דיאלוג ממשי עם הצרכנים ולספק שירות מותאם אישית, חוויית משתמש חלקה והצעות והטבות תלויות הקשר.
" Mastercard מאמינה ששיחה המונעת על ידי בינה מלאכותית בין חברות ללקוחותיהן יכולה להוביל לחוויית לקוח טובה יותר במקומות ובפלטפורמות שבהם הלקוחות כבר נמצאים עמנו בקשר," אמרה קיקי דל וואל, סגנית נשיא בכירה למסחר מכל התקן ב-Mastercard. "מעבדות Mastercard בדקו את האינטגרציה של מוצרים ושירותים מרכזיים של Mastercard בפלטפורמות שונות של הודעות וכעת אנו מעלים את גישת הניסוי והלמידה לשלב הבא עם פיתוח תוכנות הצ'אט-בוט המשולבות באופן טבעי בחיי היומיום של הצרכן ומסייעות לשותפינו לעודד אינטראקציות עסקיות בעלות אופי שיחתי יותר."
הבוט של Mastercard מונע באמצעות KAI Banking, פלטפורמת בינה מלאכותית שיחתית בעלת ידע מעמיק בשירותים פיננסיים. הפלטפורמה מסוגלת למלא את בקשות הלקוח ולפתור בעיות באמצעות שליחת הודעות בפלטפורמות של הודעות כגון פייסבוק מסנג'ר או SMS. בכך היא מאפשרת למוסדות פיננסיים ליצור חוויות חדשות לגמרי עבור הצרכנים, חוויות קלות וטבעיות כמו לשלוח הודעת טקסט לחבר. החל מתחילת השנה הבאה יוכלו לקוחות בארה"ב לשלוח שאלות לבוט על מצב חשבונם, לסקור את היסטורית הרכישות שלהם, לעקוב אחר רמת ההוצאות, לברר מידע על הטבות של Mastercard ללקוחות, לקבל הצעות תלויות הקשר באמצעות אינטגרציה עם חוויות Priceless של Mastercard ולקבל הסברים פיננסיים. אני חושבת שהפסקה הזו צריכה להיות יותר בהתחלה כיוון שהיא מסבירה באופן פשוט את מה שעושה הבוט.

דילוג לתוכן