Mail-IT פתרון הפצת מסרים רב ערוצי

ה Mail-ITהוא פתרון אלקטרוני, ירוק, חוסך בנייר ובכסף, המאפשר לארגון לשלוח דיוורים בתפוצות ענק במגוון ערוצים. מטריקס הודיעה כי בימים אלו יוצאת גרסא חדשה לפיתרון ה Mail-IT פרי פיתוחה, גרסת 2010.
ה Mail-ITהוא פתרון אלקטרוני, ירוק, חוסך בנייר ובכסף, המאפשר לארגון לשלוח דיווריםבתפוצות ענק במגוון ערוצים. באמצעותו ניתן להפיץ חשבוניות, דוחות אישיים וכן קמפיינים שיווקים, ממוקדים, עם פניה אישית ללקוח/ספק, כולל, אפשרויות חיבורלערוצים חברתיים (Facebook, Twitter) בנוסף לערוצים אלקטרוניים קיימים.
השינוי המהותי של הגירסא הנוכחית, היא אפשרות השימוש בMail-IT  כמוצר העומד בפני עצמו ללא צורך לחיבור למערכות הארגון. יכולת זו מתאימה לארגונים ללא מערכות CRM או כשלב ראשון בפרויקט טרם החיבור למערכות הארגוניות.  המערכת בגרסה החדשה מאפשרת: תמיכה בהרשאות עבור משתמשי הארגון, תמיכה בהפצה מכלל מערכות הארגון, ניהול נמענים ורשימות תפוצה, הפצה לרשתות חברתיות , ניהול שדות מיוחדים  ודירוג קמפיינים.
 
לדברי קובי מגנזי, CTO חטיבת פתרונות פיננסים וטכנולוגיות במטריקס: "מהיכרות עם מערכות קיימות, הבידול והייחוד של המערכת בגרסתה החדשה הוא בשני מאפיינים עיקריים: יכולת הפצה למספר ערוצים (בעיקר SMS ורשתות חברתיות), והיכולת לספק פיתרון הכולל חיבור למערכות העיסקיות של הארגון להפצת מידע אישי מצד אחד ולמערכות התוכן והשיווק להפצת תוכן שיווקי ממוקד סוג לקוח מצד שני. כל זאת, תוך שמירה הן על פרטיות המשתמש וחוק התקשורת (הספאם), והן על אבטחת מידע ברמות שונות כפי הנדרש מכל סוג התקשרות.
 
 מגנזי הוסיף כי "הפתרונות הקיימים היום בשוק מספקים פתרונות ייעודיים לכל ערוץ מה שמקשה על עבודה מקבילית מרוכזת עם מגוון ערוצים רחב ועל אפשרויות הסטה אוטומטיות מערוץ לערוץ לפי חוקים עיסקיים. מגנזי מסכם "החוזק של הפתרון מתבטא ברמת אבטחת מידע, הפצת רב ערוצית וויראלית (חברתית) וחיבור פשוט וסטנדרטי למערכות הארגון".
 
ב- 14 במרץ תקיים מטריקס כנס ראשון מסוגו בנושא שיווק רב ערוצי תחת הכותרת:
Maximize your Return On Marketing Investment. האירוע ייערך באושן, גן אורנים, ת"א.
 
בכנס תוצג בצורה חוויתית וחדשנית התפיסה הרב ערוצית שעומדת לאפיין את עולם העסקים בעשור הבא, בדגש על מתודולוגיות, מדידה וכלים פרקטיים. הכנס ימחיש כיצד יכולים ארגונים למקסם את היחסים עם לקוחותיהם באמצעות שימוש בכל הערוצים בהם הלקוחות פעילים, וכיצד להצליח להשיג תשואה על ההשקעה השיווקית.

דילוג לתוכן