L&T Infotech חושפת זהות מותג חדשה: LTI

הזהות החדשה ממצבת את LTI כשותפה מובילה שפותרת אתגרים של התכנסות בעולם הדיגיטלי והפיזי
מומבאי, הודו, 4 במאי 2017, (BUSINESS WIRE):
Larsen & Toubro Infotech Ltd., סימול NSE: LTI, BSE: 540005, חברה גלובלית שעוסקת בייעוץ טכנולוגי ופתרונות דיגיטליים השיקה היום את זהות המותג החדשה שלה: LTI. עטופה בטגליין "בואו נפתור", LTI מבקשת לשתף פעולה עם הלקוחות כדי לעזור להם להתחרות טוב יותר בעולם שבו הדיגיטלי והפיזי מתכנסים. רעיון הליבה של המותג, "פתרונות חלוציים בעולם מתכנס" מניע ארגונים שלמים לתכנן, לחדש ולהשקיע בפתרונות שעוזרים ללקוחות להאיץ את השינוי הדיגיטלי.
זהות המותג החדשה של LTI היא דוגמה להתפתחות המהירה של החברה בכל המימדים ברבעונים האחרונים. החברה השיקה את הפלטפורמה Mosaic עם פתרונות של רכיבים עבור דיגיטל, ניתוחים, האינטרנט של הדברים, אוטומציה והענן. היא נרשמה בבורסה ביולי 2016 ובכך שיחררה ערך לבעלי המניות והיא רכשה את AugmentIQ בנובמבר 2016 כדי להעמיק את מוצרי הביג דאטה והניתוחים שלה. LTI ממשיכה להשקיע בבניית יכולות שלקוחותיה בענפים שונים צריכים כדי להתחרות טוב יותר.
השפה החזותית החדשה מעוצבת סביב הרעיון של "מוזאיקה" — ייצוג מדמיין כיצד LTI מפגישה את העוצמה של טכנולוגיות אקספוננציאליות כדי לספק תוצאות עסקיות אמיתיות. הצבעים כחול וכתום מקורם באופק, הסמל האולטימטיבי של התכנסות שבו הים הכחול והשמיים הכתומים נפגשים. השפה החזותית הדינמית, מודרנית וזריזה הזאת יוצקת אנרגיה מחודשת לכל נקודת מגע ומסמלת את הלהט של LTI להצלחה של הלקוחות. אמונות המפתח של LTI מניעות את כל הפעולות של יותר מ-20,000 עובדי LTI, ונותנות להם השראה לעשות מעל ומעבר למען הלקוחות, להיות זריזים, לדחוף את גבולות החדשנות, ללמוד כל הזמן בעולם משתנה ולפתור לטובת הכלל.
סנג'יי ג'לונה, מנהל עסקים ראשי ומנהל כללי, LTI, אמר: אחד השינויים היסודיים במאה הזאת הוא טשטוש הגבולות בין העולם הדיגיטלי והפיזי. לקוחותינו רוצים שנאפשר להם להישאר תחרותיים בעולם יותר דינמי שבו לבנים וביטים מחוברים באופן חלק. השינוי המהמם והתכליתי של המותג שלנו מחזק את הכוונה האסטרטגית שלנו לבנות את היכולות האלה ואת המחויבות העמוקה שלנו להביא רעיונות וגישות חדשים לכל שותפות".
LTI, שהוקמה כחברת בת של קבוצת Larsen & Toubro, מביאה מומחיות שאין כמותה מהעולם האמיתי שממקמת אותה באופן ייחודי לשתף פעולה עם ארגונים בענפים שונים. LTI מציינת עשרים שנה להקמתה ב-2017 והמותג החדש ממצב את החברה להתחרות ביעילות בשנים הבאות.

דילוג לתוכן