HP מציגה פתרון ענן חדשני להקמת מרכזי שירות במערכי IT ארגוניים

חברת HP השיקה את HP Service Anywhere, פתרון ייחודי במודל שירות כתוכנה (SaaS) המסייע לארגונים לשפר את רמת היצרנות וליצור מתאם טוב יותר בין ה-IT לדרישות העסקיות המשתנות, באמצעות הקמת מרכז שירות (Service Desk) מתקדם ומבוסס ענן.הצורך בשמירה על פעילות רציפה של מערך ה-IT ובקיצור זמני התגובה לשינויים בדרישות פנים-ארגוניות וחוץ-ארגוניות, מחייב כיום ארגונים לממש פתרון IT Service Desk פשוט לתפעול ובעל גמישות גבוהה – שמאפשר מחד לשמור על איכות גבוהה באספקת השירותים הקריטיים של הארגון אך מאידך אינו גורר עלויות כבדות ואינו מוסיף מורכבות לניהול הסביבה הארגונית.
עם פתרון ניהול שירותי ה-IT (ITSM) החדש HP Service Anywhere, ארגונים יכולים לממש מערכת IT Service Desk מבוססת ענן או במודל של תוכנה כשירות. לפתרון החדשני ממשק משתמש אינטואיטיבי, וניתן לפרוס, לנהל ולשדרג אותו בפשטות ובמהירות.

הפתרון מאפשר קליטה וטיפול בבקשות, מענה לאירועים או תקלות, ניהול שינויים, שיתוף פעולה פנים-ארגוני, יצירת קהילות פנימיות ותכונות נוספות:
·         קיצור זמני השבתה בזכות תגובה מהירה לאירועים, ושיתוף מידע חוצה ארגון אודות אירועים חוזרים באמצעות HP Enterprise Collaboration.
·         זמינות גבוהה יותר של שירותי IT בזכות שקיפות טובה יותר של שירותים, אפליקציות וחומרה לרוחב כל סביבת ה-IT, באמצעות אינטגרציה מלאה עם HP Universal Configuration Management Database (UCMDB) ו-HP Universal Discovery.
·         הפקת ערך מהיר יותר משירותים חדשים בזכות פריסה מהירה, באמצעות כלים גרפיים, ברורים ואינטואיטיביים לשימוש, שהופכים תהליכים מורכבים לפשוטים יותר.
·         האצת הפריסה בזכות תאימות לתקני ITIL ומינוף דרכי פעולה סדורות ומוכחות להטמעת מערכות תוכנה וביצוע שדרוגים.
לי נקמן, סגן נשיא ומנהל תחום ניהול שירותים ופורטפוליו בחטיבת התוכנה של HP, מסר כי "על מנת להעניק למשתמשים את חווית התמיכה הטובה ביותר, התאמת פתרונות ה-IT Service Desk לשינויים בסביבה הארגונית צריכה להתבצע בקלות ובפשטות. פתרון HP Service Anywhere, כיישום שנבנה מיסודו ל-SaaS, מציע ללקוחות מענה עשיר בתכונות, שניתן לפריסה, ניהול ושדרוג במהירות ובפשטות".

דילוג לתוכן