יניב כהן, מנכ"ל 7twenty

Gazprombank הרוסית בחרה בטכנולוגיה ישראלית כחול לבן

הבנק הענק מרוסיה אימץ טכנולוגיה של 7twenty הישראלית בעלות של מיליוני שקלים. הבנק, המהווה חלק מGazprom-, ענקית הנפט העולמית, ישיק בקרוב מערכת שירות לקוחות דיגיטלית של החברה ישראלית

 

קבוצת הבנקאות של ענקית הנפט Gazprom, אחת משלוש קבוצות הבנקאות המובילות ברוסיה, תשיק בחודשים הקרובים פרויקט חדש, אשר יכלול מערכת לשירות לקוחות דיגיטלי, אשר פותח על ידי 7twenty הישראלית.
הפיתרון שיעלה לאוויר בעוד שבועות ספורים, יכלול בשלב הראשון מערכת לניהול תקשורת כתובה בין לקוחות הבנק למוקדי השירות בבנק. הפתרון יכלול ניתוב של הפניות הנכנסות, זיהוי מילות מפתח, ניתוח משפטים וביטויים ועוד וכל זאת לטובת הגברת חווית המשתמש, והגברת היעילות של נציגי השירות בבנק.
בשלב השני תעלה מערכת חיתום דיגיטלי, שתאפשר לבנק לקבל חתימות מאובטחות על מסמכים, כשבשלב האחרון יוטמעו באתר ובאפליקציית הבנק מערכות צ'ט בוט וצ'ט עם נציג אנושי.

 

Gazprombank הוא אחד המוסדות הפיננסיים האוניברסליים הגדולים ביותר ברוסיה, ואחד הגדולים בעולם, המספק מגוון רחב של מוצרים בנקאיים, פיננסיים, השקעות ושירותים ללקוחות עסקיים ופרטיים, מוסדות פיננסיים, משקיעים מוסדיים ופרטיים. הבנק הוא אחד משלושת הבנקים הגדולים ברוסיה בכל האינדיקטורים העיקריים ומדורג במקום השלישי ברשימת הבנקים במרכז ומזרח אירופה במונחים של הון עצמי. לבנק יש מיליוני לקוחות ברוסיה ומחוצה לה.

 

הפיתרון החדש, שעלותו מוערכת במיליוני שקלים, ישרת הן את לקוחות הבנק והן את העובדים בו. עד כה, לקוחות הבנק אשר קיבלו שירות אך ורק דרך הטלפון, יוכלו לפנות במגוון ערוצים שיאפשרו מתן יחס מהיר, אישי ויעיל מבעבר.

 

לדברי יניב כהן, מנכ"ל 7twenty: "הטכנולוגיה שפיתחה 7twenty תאפשר ל –  Gazprombank לנהל את התקשורת הדיגיטלית עם לקוחותיה בצורה יעילה יותר, מהירה יותר ולהעניק להם טיפול אישי ומשמעותי. התהליכים התפעוליים ישופרו, תוך מתן שירות חוויתי ללקוח הקצה, ואנו גאים בבחירה של Gazprom במוצרי החברה שלנו".

דילוג לתוכן