Flurry Analytics מכריזה על פיתוחים לחבילה למפתחי מובייל של יאהו

מציגה את Crash Analytics 2.0 ו-Revenue Analytics כדי לאפשר למפתחים בכל העולם להמשיך להתפתח
סאניווייל, קליפורניה, 27 באוקטובר 2016, (BUSINESS WIRE):
Flurry Analytics הכריזה היום על הזמינות של שני פיתוחים לחבילה למפתחי מובייל של יאהו, Crash Analytics 2.0 ו-Revenue Analytics. עם ההוספה של שתי הפונקציות האלה, Flurry Analytics היא עכשיו חבילת הניתוחים הכי מקיפה שזמינה למפתחים בכל העולם, בכל גודל.
"ב-Flurry, אנחנו מתמקדים ביצירת מוצרים שעוזרים למפתחים ברחבי העולם לבנות אפליקציות טובות יותר כדי לפתח ולהגדיל בהצלחה את עסקיהם", אמר ג'יימס קלם, מנהל בכיר לניהול מוצרים ביאהו. "ההשקה של יכולות ניתוח מתקדמות של קריסות והכנסות ב-Flurry מספקת למפתחים חבילת כלים "הכל באחד" כדי לתת להם מבט של 360 מעלות על הביצועים של האפליקציות שלהם".
Crash Analytics מספקת למפתחים מידע על קריסות של האפליקציות, חריגות שנתפסו ושגיאות שנרשמו, הכל בזמן אמת. הפונקציה הזאת חיונית כדי לקבוע את המקור של כל בעיה במהירות, כשבאותו הזמן האפליקציות ממשיכות לפעול באופן חלק והלקוחות ממשיכים להיות מרוצים. עם Flurry Crash Analytics 2.0, למפתחים יש עכשיו את היכולת:
• להשוות את מצב האפליקציות במשך השנה האחרונה
• לסקור את המצב של אוספים של אפליקציות במשך 24 השעות האחרונות
• לחקור ולהתעמק בפרטים של בעיה נתונה, כולל פרטים של מכשירים ומעקב מחסניות עם סימבולים
Revenue Analytics מאפשרת למפתחים לעקוב אחרי ההכנסות של רכישות בתוך האפליקציה (IAP) מעסקאות שמתרחשות בתוך אפליקציות iOS או אנדרואיד. עם Revenue Analytics ב-Flurry, המפתחים יכולים לקבוע אם אפליקציה מפיקה הכנסות, בלי קשר למטבע של העסקה. על ידי הוספת ניתוחי הכנסות, המפתחים יכולים גם לקבל תובנות על:
• ההכנסות הממוצעות בכל המכשירים ומספר המכשירים שמבצעים רכישות
• המוצרים שמפיקים את רוב ההכנסות
• הסכום של ההכנסות מהרכישות בתוך האפליקציה שמאושר על ידי אימות קבלות.
מפתחי מובייל יכולים לגשת לכלים החדשים האלה על ידי ביקור באתר developer.yahoo.com.

דילוג לתוכן