הצוות המוביל, מימין לשמאל: תומר זינדאני, נעמי סורוביץ', אלעד אלטשטיין ואיציק טאיב

EVO IT טורפת את הקלפים ומכניסה את PEGA לישראל

עינת שמעוני: "להערכתנו, בשנתיים הקרובות, כ- 50% מהארגונים בעלי CRM מבוסס לגאסי, ייכנסו לתהליכי בחינה והחלפה של מערכות מיושנות, שאינן עומדות בדרישות העידן הנוכחי."
EVO IT, המובילה את שוק יישומי ה- CRM בישראל, טורפת את הקלפים בשוק ה- CRM המקומי, ומביאה לארץ לראשונה, את PEGA, מערכת ה- CRM של חברת Pegasystems, המצטיינת באינטגרטיביות גבוהה, עושר פונקציונאלי, מנוע AI רב-עוצמה וגישה תהליכית, התומכת בהגשמת היעדים העסקיים של הלקוח. PEGA מוטמעת בחברות הגדולות בעולם, והזניקה רבות מהן קדימה. בין לקוחותיה: אמריקן אקספרס, HSBC, JP Morgan, Pfizer, חברת הגז הבריטית, סיסקו, קוקה קולה, British Airways ועוד.
"כמי שחיים את שוק ה- CRM המקומי ב- 20 השנים האחרונות, זיהינו צורך אמיתי בשוק לשחקן חדש, שחקן עם רקורד בינלאומי שנותן מענה לכל הפערים הקיימים בשוק ה- CRM המקומי" אומר תומר זינדאני, מנכ"ל ומייסד EVO IT. "בחרנו להביא לארץ את PEGA, מערכת המוטמעת בגופי האנטרפרייז הגדולים בעולם ומדורגת בראש סולם הדירוגים של חברות המחקר המובילות בעולם, ביניהן, גרטנר ופורסטר."
"PEGA מציעה פלטפורמה אחודה, עבור כל מוצריה. לקוח המעוניין ליישם אפליקציית שירות, שיווק, מכירות, תפעול או את מנוע ה- AI של PEGA רוכש פתרון אחדעשיר בפונקציונאליות ומותאם לתעשיה שלו. " אומרת נעמי סורוביץ', סמנכ"ל Delivery (CDO) ומייסדת EVO IT.
"כמוצר שהתפתח מעולם ה- BPM, מערכת ה- CRM של PEGA מונחית תהליכים, וככזאת היא מחייבת אותנו לחשוב על התהליכים שיובילו את הלקוחות שלנו להגשים את היעדים העסקיים שלהם, זאת במקום לחשוב על מסכים והיבטים טכנולוגים של המערכת. בתהליך ההטמעה, המתנהל בהתאם למתודולוגית Agile, אנחנו, אנשי מערכות מידע, בשיתוף עם הלקוח בארגון, מגדירים את המטרה העסקית של התהליך וממדלים יחד את שלבי התהליך. אנחנו עושים זאת באמצעות כלים ויזואליים, וללא קוד, כך שיובילו לתוצאה העסקית הרצויה. הלקוח יכול לעקוב אחר שלבי ההתפתחות של המערכת ולהיות שותף לתהליך הפיתוח שלה. בתנאי עבודה אלה, לא יתכן מצב, בו בסוף תהליך הפיתוח הלקוח יופתע או יתאכזב."
"PEGA נותנת מענה מושלם לארגוני אנטרפרייז וחברות בגודל בינוני, היא משקיעה רבות בפיתוח הפלטפורמה שלה ובפיתוח מגוון רחב של יישומים. היא אף ניתנת ליישום בענן הציבורי, בענן של PEGA או באתר הפיזי של הלקוח, בהתאם לצורכי הלקוח, וגם כמובן בשילובים היברידים שונים" אומר אלעד אלטשטיין, סמנכ"ל טכנולוגיות (CTO), ומייסד EVO IT.
"מערכת חווית הלקוח של PEGA עם יכולות ה- AI המתקדמות שלה, מספקת לארגון כלים המסייעים להם להניע את מסע הלקוח בצורה הטובה ביותר. כך, מילי-שניות לפני האינטראקציה עם הלקוח, המערכת משקללת את הצרכים העסקיים שלו ומעבדת אלפי מודלים ניבויים ואדפטיביים על מנת להחליט מה לומר או איך להנחות את הלקוח."
"בעידן בו חוויית הלקוח הפכה להיות אסטרטגיה עסקית, בעלת השפעה מוכחת על הצמיחה העסקית של ארגונים, אנו רואים כי מערכות CRM נכנסו לעידן חדש" אומרת עינת שמעוני, EVP ואנליסטית חוויית לקוח ב- STKI, המנתחת את שוק ה- CRM המקומי. "מערכות CRM דור-חדש מצטיינות בארכיטקטורה ופונקציונאליות מורחבת, הגולשת אל מעבר לגבולות המסורתיים של CRM 'תפעולי'. מערכות אלה כוללות יכולות אנליטיות מובנות, ניהול כלל שרשרת הערך של הלקוח, ובכלל זה, ניהול כל נקודות המגע של השירות, המכירות, השיווק והתפעול. הן יותר פתוחות, באמצעות APIs, לרכיבים המשלימים את האקוסיסטם (בהתאם לכלכלת הפלטפורמות), מספקות תשתית רב-ערוצית וכוללות מנועים אנליטיים מובנים, המסייעים בעיצוב אינגייג'מנט מונע-נתונים. להערכתנו, במהלך השנתיים הקרובות, כ- 50% מן הארגונים בעלי CRM לגאסי ייכנסו לתהליכי בחינה והחלפה של מערכות מיושנות, שאינן עומדות בדרישות של העידן הנוכחי."

דילוג לתוכן