Epson: ״אנו משקיעים 1.2 מיליון דולר ביום בפיתוח טכנולוגיות חדשניות שישולבו במוצרי החברה״

״ישראל מאופיינת בצרכנים מאוד מתקדמים טכנולוגית עם דרישות גבוהות״, אמר סגן נשיא בכיר ב-Epson אירופה שהגיע בראש משלחת רמת דרג, לקחת חלק באירוע השנתי של השותפים העסקיים. ״פעילות Epson בישראל נמצאת בנסיקה והחברה מתכוונת להמשיך ולהגדיל את ההשקעה באזור״

חברת Epson, המוכרת כמי שמפתחת, מייצרת ומוכרת מוצרי הדפסה, סריקה והקרנה, היא גם אחת החברות היותר חדשניות בתעשייה לשנת 2018-2019. זו השנה השמינית שהחברה נכנסה לרשימה היוקרתית של 100 החברות החדשניות ביותר בעולם, של חברת האנליטיקה Derwent. ״אנו משקיעים כ-1.2 מיליון דולר ביום בפיתוח חדשנות וטכנולוגיה״, אמר ניל ק׳ולהון (Neil Colquhoun), סגן נשיא בכיר ב-Epson CISMEA בביקורו בישראל. לדבריו, במרבית המקרים פעילות הפיתוח נולדת בעקבות שיחות עם לקוחות ובדיקת צרכיהם בשטח. ״אנחנו מונעי שוק״, הוא אמר. ״כך גם נולד הקונספט המהפכני של מדפסות מיכלי הדיו: הקהל מאס בריצה בלתי פוסקת לרכישה של מחסניות דיו יקרות ומהצורך הזה הגיע הפיתוח ששינה את שוק מדפסות הזרקת הדיו והעביר צרכנים ועסקים לשימוש במדפסות בעלות מיכלי דיו, שיכולים להספיק לעתים לעד 3 שנות שימוש״.

לחדשנות יש משמעות גם כשמדברים על הובלת השוק, אמר ק׳ולהון. כך לדוגמה, בתחום המקרנים, Epson אוחזת זו השנה ה-18 בתואר מובילת השוק (ע״פ חברת Futuresource). ״את המקרנים שלנו רואים כיום בישראל בבתים פרטיים, שם הם מחליפים את מסכי הטלויזיה הגדולים, בעסקים, במוסדות חינוך ואקדמיה והם אף לקחו חלק בכמה מפרוייקטי התצוגה הגדולים בישראל, דוגמת ההקרנות באתר מצדה, ביום העצמאות בתל אביב ועל חומות ירושלים״.  

״יש לנו נוכחות קבועה בישראל מאז 1999״, אמר ק׳ולהון. ״הצרכן הישראלי, ולא משנה אם מדובר בלקוח ביתי, בבית דפוס גדול, או במוסד ממשלתי, הוא צרכן מאוד מתקדם טכנולוגית עם דרישות גבוהות. זהו צרכן שמאמץ מוקדם מאוד חידושים וגם אוהב לתת לנו פידבק עליהם״.

ק׳ולהון, שהגיע לישראל בראש משלחת בכירים מ-Epson אירופה, נשא את דברי הפתיחה בכנס השותפים העסקיים של החברה, שנערך בסוף השבוע במתחם לגו בראשל״צ, בנוכחות מעל 300 משתתפים, ציין כי היקף הפעילות הגלובלי של החברה עומד על כ- 8.3 מיליארד יורו בשנה, כש-20 אחוז מגיע מאזור אירופה והמזה״ת. עוד אמר כי פעילות Epson בישראל נמצאת בנסיקה וכי החברה מתכוונת להמשיך ולהגדיל את ההשקעה באזור ובעיקר במספר האנשים בנציגות החברה בישראל. ״יש בישראל פוטנציאל גידול משמעותי. יש לנו כאן מותג חזק שאנשים אוהבים ואנו גאים להביא לישראל את מיטב החידושים והטכנולוגיות, בהדפסה, סריקה, הקרנה, מחשוב לביש ובעתיד הלא רחוק גם בתחום הרובוטיקה״.

דילוג לתוכן