Dynatrace מציגה את עתיד פתרונות ניהול הביצועים בעידן הדיגיטל

Dynatrace, מובילה עולמית בפתרונות לניהול ביצועים בסביבת הדיגיטל, המיוצגת בישראל על ידי חברת מטריקס, הציגה את עתיד פתרונות ניהול הביצועים וחוויות הלקוח לארגונים דיגיטליים, במסגרת כנס המשתמשים השנתי שלה Perform 2015 שנערך לאחרונה באורלנדו, ארה"ב.

במסגרת הצגת חזון זה חשפה Dynatrace את Center Digital Experience (DEC), מרכז שליטה ובקרה ראשון מסוגו בעולם, שעתיד להיות מרכז הפיקוד והשליטה של החברות והארגונים בתחום הביצועים וניהול חוויות הלקוח. מרכז זה יספק להם שיקוף מלא ובזמן אמת לכל חווית הלקוח שהם מספקים ללקוחותיהם, ובכך יאפשר להם למדוד באופן מלא, מדוייק ופרואקטיבי את פעילות הדיגיטל העסקית שלהם.

ה-DEC מאפשר לכל הגורמים המעורבים בארגון בתחום זה לראות בזמן אמת איך חווים המשתמשים שלהם את השירותים שהם מציעים לאורך כל ערוצי הפעילות הדיגיטלים והפיזיים שלהם. באמצעות פתרון זה חברות וארגונים יכולים לרכז את כל חוויות הלקוח, מדדי ההמרה, מדדים ברשתות החברתיות, מדדי מיקום ומידע מגורמי צד שלישי למרכז מידע ומעקב אחד בזמן אמת. מרכז זה מספק גם כלים יעילים לפתרון בעיות טכניות באספקת השירותים וחווית הלקוח שמאפשרים לפתור אותם באופן מיידי.

Dynatrace הכריזה בנוסף על שירות מנוהל מלא וחדשני בשם Insight, המספק תובנות למנהלי הארגון על ביצועי ערוצי המובייל וה-Web שלהם. השירות כולל עדכוני ביצועים דיגיטליים יומיים וחודשיים, לרבות השוואות מעודכנות מול חברות אחרות באותה תעשייה והמלצות לשיפור חוויות הלקוח.

לדברי ג'ון ואן סיקלן, מנכ"ל Dynatrace "בכלכלה הדיגיטלית של ימינו, האפליקציות הן פשוטו כמשמעו המותג של החברה. ישומים אלה הפכו להיות כל כך מתוחכמים כך שהם יכולים להפוך אינטראקציות פיזיות מורכבות עם הלקוחות לחוויה דיגיטלית מהנה וטובה. בנוסף האימוץ המהיר של Containers, micro-services וענן יוצרים סביבות ביצועים מורכבות מאוד. שינוי זה מאיץ את המעבר מניהול ביצועי יישומים קלאסי לניהול ביצועים דיגיטלי, שבו פתרונות ניהול הביצועים (APM) מתרחבים וכוללים נתוני חוויית הלקוח הוליסטים במגוון סביבות לרבות האינטרנט של הדברים".

לדברי אמיר הראל, סגן מנהל חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס" לקוחות Dynatrace מבינים כי עולם הדיגיטל משבש מודלים עסקיים קיימים ופעילות של חברות, גם אם הן מבוססות וותיקות בתחומן בכל מקום ופינה בעולם, ובאמצעות Dynatrace, שהינה השותף הטבעי שלהם לפעילות הדיגיטל, הם מגדירים מחדש את האופן בו אנשי הפיתוח, IT ותפעול יחד עם האנשים העסקיים בחברה עובדים יחד ומשתפים פעולה במטרה להצליח ולשגשג בעידן הדיגיטל".
הראל מוסיף כי "מהפכת הדיגיטל משנה את ההתנהגות והציפיות של הלקוחות. כל לקוח דורש חווית לקוח ייחודית ומותאמת עבורו, ועל כן, חברות וארגונים נדרשים לספק חווית לקוחת טובה בכל זמן, למספר רב של משתמשים בו זמנית ובהתאם לצרכים שלהם. חברות מבינות כיום כי חוויות הלקוח שיספקו ללקוחות שלהם יקבעו אם יצליחו או ייכשלו, מה שהופך את ניהול הביצועים בעידן ובסביבת הדיגיטל לקריטי והכרחי עבורן. Dynatrace מחוייבת באופן מלא לקידום חזון זה".

דילוג לתוכן