Dicomano Labs הובילה האקתון ראשון על גבי פלטפורמת הפיתוח של ServiceNow

כריס פופ, ServiceNow: "אנחנו מעבירים עשרות האקתונים בשנה, ברחבי העולם. ההאקתון בישראל היה אחד משלושת המובילים"

 

חברת  ServiceNow מקיימת בשנתיים האחרונות אירועי האקתון, מרובי משתתפים, ברחבי העולם. הקיץ הגיעה תורה של ישראל ו- Dicomano Labs, מקבוצת One1, שותפת מפתח של ServiceNow בארץ, לקחה על עצמה להרים את האירוע.

ServiceNow ארחה את ההאקתון שהתקיים במשרדיה בפתח תקוה ובו השתתפו כ– 100 משתתפים,   מקרב אנשי הפיתוח של Dicomano Labs, ומקרב לקוחות האנטרפרייז של  ServiceNow בישראל.

בחבר השופטים ישבו לימור אפיק, מנהלת ServiceNow בישראל, ונציגי החברה מחו"ל, ביניהם. כריס פופ, סמנכ"ל חדשנות, ServiceNow, דיוויד גייטלי, מנהל חנות האפליקציות של ServiceNow ומארק אודורנל, מנהל ה- UI של ServiceNow.

"אני מעביר עשרות האקתונים בשנה ולאחרונה בכנס השנתי שלנו בלאס ווגאס, הובלתי האקתון עם 1,300 משתתפים, מחברי הקהילה שלנו" אמר כריס פופ, סמנכ"ל חדשנות, ServiceNow. "אני חייב לציין כי ההאקתון הזה בפתח תקווה הוא אחד משלושת המובילים בהם השתתפתי השנה."

גילי סהר, מנכ"ל Dicomano Labs והרוח החיה מאחורי ההאקתון אמר כי בעצמו הופתע מהדרך היעילה, הנעימה והזורמת בה ההאקתון התנהל, ויותר מזה מן הפריון והרעיונות הנהדרים שעלו. "במקום הראשון זכתה קבוצת אלעל עם פתרון למעקב אחר משימות קדם טיסה, במקום השני זכתה קבוצת טבע אשר הציעה פתרון שבא להתגבר על הפער שנוצר בנתונים המצטברים  בין המועד בו לקוח פותח קריאה בפורטל ועד הרגע בו חוזר אליו התומך, ובמקום השלישי זכתה קבוצת בנק לאומי אשר פיתחה אפליקציה לתכנון סדר היום של הטכנאי בשטח בצורה דינאמית."

 

 

 

"ההתרגשות, השמחה והאפליקציות שיצאו ב-8 שעות גרמו לכל אנשי ServiceNow להתרשם ולהתרגש." סיכמה לימור אפיק, מנהלת ServiceNow את האירוע. "אין לנו ספק שנמשיך במסורת הנהדרת הזאת ונשמח עד מאד עם גילי סהר ו- Dicomano Labs  ימשיכו להוביל אותה."

דילוג לתוכן