Citrix מרחיבה את חזון "סביבת עבודה מוגדרת תוכנה"

Citrix (נאסד"ק: CTXS), מובילה עולמית בתחום סביבות העבודה הניידות, הציגה את השלב הבא בחזון שלה להעצמת כח העבודה בארגונים, במסגרת אירוע אנליסטים שערכה. אנליסטים מובילים מחברות כגון פורסטר, גרטנר ו- IDC, צפו בנשיא ומנכ"ל סיטריקס, מרק טמפלטון, משרטט את אחד הערכים המרכזיים של החברה "עבודה היא לא רק מקום". טמפלטון הציג כיצד אחסון, מחסני נתונים ורשתות מוגדרי תוכנה – וכעת גם ה- Citrix Software-Defined Workplace – מסייעים ללקוחות לקצר את הדרך לעולם של ניידות עסקית אמיתית, וכיצד ניתן להפוך את ה- IT לפשוט יותר ובכך את העובדים ליעילים יותר.
ככל שה- IT עובר במהירות בין רשתות, ענן וניידות – אנשים, אפליקציות ומידע הופכים לניידים בהרבה. עם מגמת המעבר אל עולם של "הכל מוגדר בתוכנה" (SDx), תפקיד ה- IT משתנה והופך להיות ספק אסטרטגי של שירותים, מחשבים, אפליקציות ונתונים. כעת, סיטריקס מרחיבה את ה- SDx אל כלל סביבת העבודה ומסייעת להגדיר מחדש כיצד אנשים עובדים. החברה מאפשרת לעובדים לתקשר ולשתף פעולה בכל עת – בכל מקום ומכל מכשיר. כך הם זוכים לגישה ללא גבולות לנתונים רלוונטיים עם אבטחה קונטקסטואלית. כתוצאה מכך, פגישות, תקשורת, אפליקציות, תמיכה, שולחנות עבודה, רשתות ושרתים, הופכים לכלים וירטואלים אסטרטגיים לניידות עסקית, ללא קשר לסוג הענן או התשתית בהם הם פועלים. מעל לכל, ה- Citrix Software Defined Workplace מעביר את האתרים והמשאבים הפיזיים המסורתיים אל סביבות עבודה וירטואליות דיגיטליות לחלוטין, אשר מספקות חווית שימוש ברמת "חווית לקוח" עבור כל המשתמשים.
Software Defined Workplace של סיטריקס מייצרת תוצאות אמיתיות לאנשים ועסקים במספר מימדים. עבור כח העבודה, המשמעות היא תפוקה גבוהה יותר ושביעות רצון מירבית מסביבת העבודה. כפי שעלה במחקר שנערך לאחרונה על ידי מקינזי, מיקסום תהליכי עבודה והגדלת השיתופיות באמצעות פתרונות תוכנה, אפילו ב- 20 אחוזים, יכולים לחסוך לעובדים עד ל- 200 שעות בשנה. עבור סביבת העבודה, המערכת מאיצה שינויים, כשהיא מקלה על תהליך שילוב עבור עובדים חדשים או במסגרת מיזוגים ורכישות; המערכת מייצרת רמות גבוהות יותר של מעורבות עובדים;  מאיצה קבלת תובנות של ההנהלה לגבי תבניות עבודה, כלים ותהליכים, להשגת יעילות גדולה יותר; משפרת מוכנות לזעזועים ואסונות; ומפחיתה פליטות פחמן של משרדים, ציוד ותחבורה של עובדים.
סיטריקס מאפשרת ללקוחות לבנות ולתפעל את Citrix Software Defined Workplace עם טווח שלם של אפליקציות לסביבת עבודה ניידת ופתרונות תשתית עם הטמעה חכמה, המעוררים שביעות רצון, מאובטחים לחלוטין, ותמיד זמינים. עקרונות התכנון של פתרונות סיטריקס ממוקדים בגורם האנושי, מתוך מטרה לספק ערך שהוא גדול מסך חלקיו – זהו ניגוד להיצע המתחרה, שבמקרים רבים הוא אוסף אקראי של מוצרים המגיעים ממרכז הנתונים וממוקדים אך ורק בוירטואליזציה של "צינורות" התשתית, כגון שרתים פיזיים, רשתות ואחסון. על ידי מתן האפשרות ללקוחות למנף את הפתרונות שלהם לוירטואליזציה של שולחנות עבודה, אפליקציות, ניהול ניידות, רשתות וענן, כדי להפעיל את Citrix Software Defined Workplace, סיטריקס מרחיבה את ההובלה שלה בשינוי הדרך בה שירותי IT מסופקים, מנוהלים ונמצאים בשימוש.
"בסיטריקס, אנו מאמינים כי עבודה אינה רק מקום. באמצעות העצמה של ה- IT ברמה שתספק למשתמשי הקצה חוויות מאובטחות שאי אפשר לעמוד בפניהן, וכדי שיסייע לעסקים למצות את היתרונות של Citrix Software Defined Workplaces, אנו הופכים את המנטרה למציאות רחבה יותר, כשאנו הופכים מקומות פיזיים לסביבות וירטואליות. בהינתן התפקיד המרכזי שיש לתוכנה בכל פעילות עסקית, יש לדברים פוטנציאל עצום לעצב את הדרך בה אנשים ועסקים פועלים", אמר מרק טמפלטון, נשיא ומנכ"ל, סיטריקס.

דילוג לתוכן