CES 2020: ביום ג' הבא תיפתח תערוכת הטכנולוגיה הגדולה בעולם

בין החברות הישראליות אשר ישתתפו בתערוכה: מובילאיי, אורקם, AdaSky, Innoviz, Arrive, DataGen, IronSource, WaterGen, Anagog, Takaro Tech, מכון היצוא ועוד

התערוכה תתקיים בין התאריכים 7-10 בינואר בלאס וגאס

תערוכת CES 2020, האירוע הטכנולוגי הגדול והמשפיע ביותר בעולם, מייצגת את כל עולמות הטכנולוגיה היום ובעתיד – מבינה מלאכותית ועד 5G, טכנולוגיות רכב, מציאות מדומה ורבודה, רובוטיקה ותחומים רבים נוספים. השנה צפויים לקחת בה חלק למעלה מ-170,000 מבקרים, 4,500 מציגים ומעל ל-1,100 מובילי דעה. בעברה הייתה התערוכה תצוגת טכנולוגיה מסורתית ועם השנים התפתחה לאירוע גלובלי אשר מיועד לכלל התעשיות.

61% מהמותגים הכלולים ברשימת Fortune Global Brands ישתתפו ב-CES 2020, מה שמחזק את העובדה כי כל חברה כיום היא חברת טכנולוגיה. CES 2020, בבעלותה ובהפקתה של Consumer Technology Association (CTA), תתקיים בין התאריכים 7-10 בינואר בלאס וגאס, נבדה.

"חברות מכל ענפי התעשייה העיקריים משתמשות בטכנולוגיה כדי לשנות ולהתאים את העסקים שלהן, ו-CES 2020 תהיה הבמה העולמית עליה תוצג החדשנות העדכנית ביותר בכל המגזרים. התערוכה תייצג את כל ההיבטים של עולם העסקים הגלובלי והמבקרים בה יוכלו לצפות לבלתי צפוי", אמרה קארן צ'ופקה, סגנית נשיא בכירה ב-CES.

קטגוריות מוצרים:

  • CES יצאה לדרך ב-1967 עם 110 מציגים אשר הציגו מכשירי רדיו לכיס וטלוויזיות עם מעגלים מוכללים.
  • CES 2020 תציג לראווה את כל מרחב החדשנות עם למעלה מ-4,500 חברות ב-30 קטגוריות מוצרים שונות, כולל חברות שאינן טכנולוגיות מיסודן כמו Bell, BMW, Bosch, Doosan, Daimler, Ford, John Deere, Impossible Foods, Toyota, Turner ו-WWE, יחד עם חברות צרכניות מובילות כמו Proctor & Gamble, Johnson & Johnson ועוד.
  • רחבות CES ייעודיות ידגישו את השפעות הטכנולוגיה על ענפים מסוימים, כולל תחום התיירות, וכן תצוגות מורחבות המתמקדות בבריאות דיגיטלית, טכנולוגיות ספורט, ערים חכמות וקיימות.

משתתפים:

  • CES הוא המקום בו עסקאות גלובליות מתרחשות. משתתפי התערוכה עורכים בממוצע 33 פגישות, אשר חוסכות למנהלים כ-5.5 מיליארד קילומטרים של נסיעות עסקיות.
  • מספר המנהלים הבכירים המגיעים לתערוכה עלה ביותר מ-100% מאז שנת 2008, עם למעלה מ-79,000 מנהלים בכירים אשר השתתפו ב-CES בשנת 2019.
  • תערוכת CES זהו המקום אליו מגיעים מותגי B2B ו-B2B2C כדי לקבל החלטות, לבנות מערכות יחסים וליצור שותפויות. כ-48% מהמשתתפים מתכוונים לבצע רכישה או ליצור שותפות אסטרטגית במהלך CES.
דילוג לתוכן