CA Technologies מסייעת ללקוחות להגביר את הנאמנות של משתמשי ה-

משתמשי האפליקציות באמצעות פיתרון APM לניהול של ביצועי יישומים – תוך הגברה של הפשטות, הניידות והמהירות, במתודולוגיית DevOps

הגרסה החדשה מעניקה ניהול פשוט יותר, תומכת בשפות מודרניות ומציעה יכולות שילוב נוספות, לקידום של מתודולוגיית DevOps

חברתCA Technologies  (NASDAQ: CA) הכריזה על גרסה חדשה של פיתרון CA Application Performance Management (APM) לניהול של ביצועי יישומים. הגרסה החדשה מציעה לארגונים יכולות נרחבות יותר לניהול יזום של חוויית המשתמש באפליקציות למכשירים ניידים, על מנת להפוך כל חוויה לפעולה שמגבירה את הנאמנות. היכולות החדשות והמשופרות של פיתרון CA APM מעניקות תמורה מהירה יותר, הודות לניהול פשוט יותר של ביצועי היישומים, ניהול ביצועים של אפליקציות למכשירים ניידים, תמיכה בשפות מודרניות ואפשרויות שילוב נוספות – על מנת שהלקוחות יוכלו להסתייע בפיתרון CA APM לקידום של מתודולוגיית DevOps.

על מנת להקל על המשתמשים לאמץ את הפיתרון, לנהל ולשדרג אותו, משמש מרכז הפיקוד (Command Center) החדש של פיתרון APM כמרכז לקביעת תצורה של סוכנים. באמצעות לוח הפיקוד הייחודי והידידותי יכולים המשתמשים לגשת למאגר של אלפי סוכנים, באשכולות APM מרובים, בתצוגה אחת – על מנת להפיק דוחות אבחון ולאבחן מהר יותר בעיות בתצורת הסוכנים.

באמצעות תפקוד חדש של Smart Instrumentation אוסף פיתרון CA APM באופן אוטומטי עקבות של עסקאות על מנת לתקן כשלים באופן יזום, ללא צורך ביצירה מחודשת של פניות ומבלי לדרוש שינויים במחוונים של היישום. כן מופק מידע אבחון על שגיאות בעסקאות על מנת לסייע למשתמשים למיין בעיות בצורה יעילה יותר.

לניטור מקיף וכולל של פעולות עסקיות ולתמונה מלאה, מהמכשירים הניידים ועד למחשבי מיינפריים, שולבו בפיתרון CA APM נתונים על אפליקציות למכשירים ניידים ועל משתמשים מפיתרון CA Mobile App Analytics (MAA) שהוכרז לא מכבר. השילוב בין הפתרונות מעניק תובנות ביחס ליישומים מורכבים – מהאפליקציה למכשירים ניידים, דרך התווכה ורכיבי התשתית, ועד למסד הנתונים או מחשבי מיינפריים שבעורף, על מנת לסייע לצוותי התפעול של המיחשוב למצוא בקלות את הקשרים בין החוויה של המשתמשים באפליקציה למכשירים ניידים לבין הביצועים של מרכז הנתונים.

"יותר ויותר ארגונים נסמכים כיום על אפליקציות למכשירים ניידים כדי להגביר את נאמנות המשתמשים ולהעניק ללקוחות תמורה מרבית" אמרה ג'ולי קרייג, מנהלת מחקר בפירמת Enterprise Management Associates. "אולם, ניטור בסיסי של מכשירים ניידים אינו מספיק כדי להבטיח שהשירותים השונים שעליהם נסמכות האפליקציות פועלים היטב. פיתרון מקיף לניטור ביצועים של אפליקציות למכשירים ניידים יכול לעקוב אחר חוויית המשתמש מהאפליקציה ועד לשירותי העורף שתומכים בה. פתרונות כאלה הם המפתח להבנה ושיפור של חוויית המשתמש באפליקציות למכשירים ניידים, לאורך כל מחזור החיים של האפליקציות ובמתודולוגיית DevOps".

CA APM יכול לשמש גם לקידום האימוץ של מתודולוגיית DevOps, על מנת להזין את שיתוף הפעולה ברחבי הארגון, לספק שפה משותפת לצוותי הפיתוח והתפעול ולאפשר ניתוח של נתוני ביצועים לאורך מחזור החיים של היישום, הודות לשילוב עם פיתרון CA MAA. את הסוכנים של פיתרון CA APM ניתן לפרוש באמצעות CA Release Automation, על מנת לאפשר איסוף של נתונים על היישום ועל הביצועים כבר בשלבים מוקדמים של מחזור הפיתוח של התוכנה, ובכך לשפר את יכולתו של הארגון לטפל בבעיות באופן יזום. לקבלת תמונה אחודה על התשתיות ועל היישומים שמשפיעים על השירותים העסקיים, ניתן לצפות גם בנתוני הניהול של התשתיות מ CA Unified Infrastructure Management (שנקרא בעבר CA Nimsoft Monitor) ולהשוות אותם לנתונים המופיעים בלוח הפיקוד של פיתרון CA APM.

"למרות המורכבות העצומה שמאפיינת את שרשרת ההספקה של היישומים, הרי שמשתמשי הקצה מצפים כיום לחוויית שימוש מושלמת – בכל צורה, בכל זמן ובכל מקום שהם ניגשים לאפליקציה" אומר ג'ון סמית, מנהל כללי לפתרונות ניהול ארגוניים. "משום כך, בעיות באפליקציות אינן בעיות מיחשוב – הן למעשה בעיות של שביעות רצון ושימור לקוחות. פיתרון CA APM מציג לארגונים, באופן אוטומטי, תמונה ביחס לכל עסקה, בכל הסביבות, על מנת שניתן יהיה לאבחן בעיות בצורה יזומה, עוד לפני שהן פוגעות בחוויית הלקוחות, ובסופו של דבר גם בתוצאות העסקיות".

בנוסף לתמיכה ביישומי Java ו-Net., תומך כעת פיתרון CA APM גם ב-PHP. כמו כן, CA Technologies היא שותפה של MongoDB, ופיתרון CA APM נושא אישור של MongoDB Enterprise. רכיב MongoDB Collector של CA APM מאפשר לשלב מדדים של  MongoDB בפיתרון CA APM על מנת לספק ניתוחים מתקדמים, התראות ושקיפות בלוח פיקוד בודד.

דילוג לתוכן