BMC מובילה את ריבוע הקסם של גרטנר בתחום מוקדי השירות

דו"ח חדש של חברת המחקר גרטנר מכתיר את BMC, המיוצגת בישראל ע"י מטריקס, כמובילת שוק הפתרונות למוקדי שירות (IT Service Desk) וכחברה היחידה בתחום זה המוגדרת כ-"מובילה". שוק הפתרונות למוקדי שירות הגיעה בשנת 2009 להיקף של 1.2 מיליארד דולר. למרות ירידה של 1.6% בהיקף המכירות הכולל (עקב המצב הכלכלי) יש עניין רב בשוק לאור הצורך של ארגונים להתייעל, לקצץ בעלויות ולהגדיל את שביעות הרצון של הלקוחות.

על פי גרטנר: " BMC היא מובילת שוק מוקדי השירות עם נתח שוק של 36.1%. המחקר בחן את חבילת Remedy הייעודית של BMC למוקדי שירות. יש לציין כי BMC היא מובילת השוק מזה שני עשורים ואת הצלחתה יש לייחס לעושר הפונקציונאלי של Remedy, הגמישות שהיא מציעה בתכנון פלטפורמה, עוצמת המותג ומערך מכירות גדול"

יורם אלול, מנהל אזורי ישראל ותורכיה, BMC: "דו"ח ריבוע הקסם של גרטנר חושף את העובדה הידועה לנו, שפתרון Remedy למוקדי שירות הוא המקיף בתעשייה. בנוסף, המחקר מעיד כי השוק מגיב באופן חיובי לשירות הענן Remedy OnDemand שהשקנו בתחילת השנה. ארגונים מבקשים כיום עושר פונקציונאלי שמזוהה בדרך כלל עם פתרונות on-premise בשילוב עם הגמישות של שירותי ענן. לאור זאת אנו שמחים שלקוחות BMC מאמצים גם את שירותי Remedy OnDemand.

דילוג לתוכן