Avaya ואבנט רואות רחוק

מעל ל-100 משווקים, אינטגרטורים ויועצי תקשורת למגזר הארגוני התאספו ביום ג' השבוע בקומה ה-49 של המגדל העגול במרכז עזריאלי בתל אביב. הסיבה: אירוע משותף שקיימו החברות Avaya ואבנט תקשורתמעל ל-100 משווקים, אינטגרטורים ויועצי תקשורת למגזר הארגוני התאספו ביום ג' השבוע בקומה ה-49 של המגדל העגול במרכז עזריאלי בתל אביב. הסיבה: אירוע משותף שקיימו החברות Avaya ואבנט תקשורת, מקבוצת רד-בינת, בהן ציינו שנה של פעילות משותפת בשוק הישראלי, והציגו את הפתרונות העדכניים של Avaya בתחומיUnified Communications, Contact Centers ו- Data Networking. אורח הכבוד באירוע היה ריינר ויידן, מנהל שותפים והפצה באיזור EMEA בחברת Avaya.
יהונתן רגב, מנכ"ל אבנט תקשורת, ציין כי השנה האחרונה הייתה משמעותית עבור שתי החברות. שיתוף הפעולה בין החברות מוביל שינוי בשוק הישראלי, כאשר יותר ויותר ארגונים בוחרים את פתרונות Avaya, בדגש על אותם ארגונים שהכירו את הפתרונות בעבר באמצעות נורטל. רגב ציין את העניין הרב שיוצרים פתרונות Avaya בשוק, ואת השינוי הדרמטי שנוצר במכירת הפתרונות בשנה האחרונה.
ריינר ויידן, מנהל שותפים והפצה באיזור EMEA בחברת Avaya ציין את המגה טרנדים המרכזיים של עולם התקשורת ובראשם הקונסיומריזציה של המגזר הארגוני, ניידות כוח העבודה שמתפשטת עם התפתחות תחום הסלולר והדרישה ההולכת וגדלה של ארגונים לנהל את תקציבי ה-IT באופן הדוק ומפוקח ככול הניתן.
באירוע הציגו החברות את יכולות ההתממשקות למובייל ולמרכזיות ה-voice של הארגון עם וידאו באמצעות פתרון התקשורת האחודה Avaya Aura Communication Manager 6.0; את יכולות המולטימדיה של פתרון הקונטקט סנטרAvaya Aura Contact Center – AACC 6.2; ופתרונות הדטה נטוורקינג החדשים VSP9000 ו-VSP7000 לסביבתLarge Enterprise & Data Center .

דילוג לתוכן