תקלה בשירותי הוטמייל ו-סקיי דרייב *עדכון

בשעות האחרונות משתמשים אינם יכולים לגשת לחשבון הומייל ולשירותי האחסון של מיקרוסופט SkyDrive.שירותי הדואר Hotmail ושירות אחסון הקבצים המקוון SkyDrive אינם זמינים ומשתמשים אינם יכולים לגשת לתיבת הדואר או לגשת לקבצים הנמאים בשירות הענן של מיקרוסופט. התקלה ידועה ומטופלת אך לעת עתה לא נמסרה הסיבה לתקלה ולא ניתן שום צפי לתיקון.

חכו בסבלנות, נמשיך לעדכן …

*עדכון* השירותים חזרו לפעול באופן מלא לפי  מיקרוסופט:

We believe we have restored service for all customers at this time. We will continue our investigation into the root cause of these issues and post an update following our investigation. Again we appreciate your patience and apologize for the inconvenience

דילוג לתוכן