תנובה משיקה תכנית חדשנות דיגיטלית לאיתור וטיפוח שיתופי פעולה

תנובה משיקה את  Capsule

תכנית חדשנות דיגיטלית לאיתור וטיפוח שיתופי פעולה עם יזמים וסטארטאפים בתחומי הצרכנות והקמעונאות, בליווי אמזון ווב סרוויס AWS

 

מנכ"ל תנובה, אייל מליס: "תנובה ממשיכה להטמיע חדשנות בליבת העסקים שלנו במטרה להביא  ערך לצרכנים וללקוחות. הליווי של אמזון ווב סרוויס AWS משפר משמעותית את יכולתנו לעשות זאת באופן ממוקד, איכותי ומהיר".

 

יזמים וסטארטאפים שיענו על אתגרים בעולם הצרכנות והקמעונאות ייהנו ממעטפת מקצועית של תנובה ומליווי טכנולוגי של Amazon Web Services EMEA SARL (AWS). בין היתר, יזמים וסטארטאפים יקבלו גישה לענן של AWS  עד לביצוע פיילוט יישומי ושימוש במרחב העבודה המשותף AWS Builder Space בקומה 28, למשך 10 שבועות.

 

שנה אחרי ההכרזה  על הגדלת תקציבי השיווק לטובת פיתוח החדשנות בחברה ועל הקמת  יחידת חדשנות, תנובה עושה צעד נוסף ומשמעותי במימוש האסטרטגיה: החברה הודיעה על השקת  תכנית Capsule" ", הפועלת בליווי אמזון ווב סרוויס AWS, ומהווה את חוד החנית של מערך החדשנות של תנובה.

התוכנית מבוססת על העיקרון כי המפתח לחדשנות יישומית הוא שיתופי פעולה אסטרטגיים בין חברות תעשייה עם השפעה יומיומית על חיי הצרכן, לבין חברות סטארט-אפים ויזמים.  במטרה לבנות ולטפח  שיתופי פעולה אסטרטגיים מעצבי עתיד, Capsule מאפשרת ליזמים שייבחרו להשתתף בתכנית, התנסות וליווי עסקי של החטיבות המקצועיות בתנובה, ושימוש  בענן של AWS.

 

 

 

 

 

התכנית תקדם שיתופי פעולה עם יזמים וסטארט-אפים, עם טכנולוגיות חדשניות ופורצות דרך שיענו על אתגרים מוגדרים בתחומים מגוונים בעולם הצרכנות והקמעונאות, (ה-D2C וה- Retail-tech). בין היתר: מודלים עסקיים חדשים המייצרים שיבוש, חווית לקוח וצרכן כולל שיווק ותוכן דיגיטלי להעצמת המעורבות, חדשנות צרכנית בנקודות מכירה, נגיעה ישירה בצרכן, תובנות צרכניות, תזונה חכמה, תהליכי מכירה מול הקמעונאים, דאטה ואנליטיקה ועוד.

 

אך זה הולך לעבוד? Pitch – Pilot – – Collaboration Brief

תנובה משיקה אתר ייעודי עבור התוכנית באמצעותו תתאפשר ליזמים וסטארטאפים להגיש מועמדות לאתגרים עסקיים. לאחר בחינת המועמדות ובחירת משתתפי התוכנית, יזכו המשתתפים הנבחרים למעטפת תומכת ומקיפה להכנה של פיילוט יישומי.

מעטפת זו כוללת גישה לנכסים ולתשתיות של תנובה על מותגיה הרבים, לרצפת היצור והמכירה, לחשיפה והיכרות עם תהליכים שונים של מכירות, לוגיסטיקה, שיווק, תובנות צרכניות (דאטה ומחקר) ושירות צרכנים. לצד זאת, תנובה תספק ליווי מקצועי של יחידות המטה המתמחות שלה (פיתוח עסקי, חדשנות, דיגיטל, מערכות מידע ועוד) לרבות תובנות של אנשי מקצוע מהמחלקות השונות בחברה שיהוו מנטורים להבנת השוק, להגדרה מיטבית של הפתרונות ולבחינת הפתרון בפועל.

 

תכנית Activate של AWS תספק לסטארט אפים את המשאבים שהם צריכים להתחיל להשתמש ב- AWS – הכוללת: קרדיטים, הדרכות ותמיכה. במסגרת תכנית Activate for Startups, אמזון ווב סרוויס AWS תספק לחברות ליווי של צוות ה-Solution Architects ושירותי תמיכה מרחוק בשווי של עד 5,000 דולר בתוקף לשנה, קרדיטים של עד 10,000 דולר לשימוש בשירותי מחשוב הענן של AWS (בתוקף לשנתיים מתחילת התכנית, לחברות שלא קיבלו את מקסימום מכסת הקרדיט בעבר). ושימוש בחלל העבודה המשותף AWS Builder Space בחלל העבודה המשותף של AWS בשרונה למשך 10 שבועות (לחברות שנבחרו לתכנית, עד 4 אנשים בחברה).

 

 

 

 

 

 

Capsule תוכננה לאפשר למשתתפי התוכנית ליהנות מהאצה ושיפור הפתרונות שלהם עבור השוק, ולחברות בוגרות אימוץ טכנולוגיות מוכחות עבור יישומים רלוונטיים בחברת המזון המובילה בישראל. תנובה תשתתף במימון הפיילוט כחלק מהוכחת ההתכנות המוצרית (POC),  ובהיותה לקוח פוטנציאלי משמעותי בדרך למסחור הטכנולוגיה בשוק.

 

 

 

אייל מליס: מנכ"ל תנובה: "כחברת המזון המובילה בישראל, תנובה מהווה סביבת פיתוח מצוינת לסטארטאפים במגוון רחב של תחומים. באמצעות Capsule, ובליווי של אמזון ווב סרוויס AWS, נעניק לסטארטאפים  מעטפת  מלאה לפיתוח מוצרים שיענו על האתגרים בהתאמת שוק המזון  והצריכה לשינויים הטכנולוגיים. תנובה תמשיך להטמיע חדשנות בליבת העסקים במטרה להשיא ערך לצרכנים וללקוחות. הליווי של אמזון ווב סרוויס AWS משפר משמעותית את יכולתנו לעשות זאת באופן ממוקד, איכותי ומהיר".

 

הראל יפהר, מנהל AWS ישראל: " AWS ישראל מסייעת  לסטארטאפים ישראליים בנתיב שלהם להצלחה בשווקים הגלובליים. אנו מקדמים בברכה את היזמים והסטארט-אפים של תכנית Capsule של תנובה. אנו נלווה את התוכנית באמצעות שירותינו החדשניים, הניסיון והידע שלנו שיסייעו להם לפתח שירותים חדשניים ומתקדמים לצרכנים וקמעונאים."

 

שיר זכאי, מנהלת דיגיטל קונצרני בתנובה: "סטארטאפים שירשמו לתכנית יוכלו ליהנות משרשרת משומנת של מומחים  מקצועיים, מימון לפיילוט, ותשתיות טכנולוגיות ופלטפורמות מתקדמות לבחינת היתכנות. מבחינתנו התוכנית היא נדבך חשוב בצמיחה של ענף הקמעונאות והמזון בישראל".

דילוג לתוכן