תמיכת מומחים בתשלום – פיילוט חדש מבית מיקרוסופט

מיקרוסופט החלה בניסוי של מודול תמיכה בתשלום על ידי מומחים עצמאיים.Manan Kakkar, בלוגר ובעל תואר MVP – Most Valuable Professional ,היה הראשון לדווח כי מיקרוסופט החלה בפיילוט ראשון מסוגו הנושא את השם הזמני  TechSupport Marketplace, בו ניתנת ההזדמנות לצרכנים לשאול שאלות ולהציג בעיות בפני צוות מומחים שיבחר על ידי החברה. התומכים יציעו תמיכה בתשלום, ויספקו תמיכה, מודל דומה לשירות של Experts-Exchange. נכון לעכשיו הפיילוט תומך בשפה האנגלית בלבד.
פיילוט שירות תמיכת המומחים בתשלום החל לפעול במתכונת מצומצמת החודש ורק לאחר מספר חודשים יקבלו החלטות בחברה לגבי המודל והמשכו.

דילוג לתוכן