תחזית Salesforce לקראת עונת החגים של 2018: כמות הקונים באמצעות מכשירים ניידים תהיה הגבוה ביותר מכל מכשיר אחר

 

 

אינסטגרם תעלה את שיעור המשתמשים ב51 אחוזים ותהפוך לרשת החברתית שמובילה הכי הרבה תנועה לאתרי המסחר

מחקר שערכה החברה חושף את האתגרים החדשים של הרשתות הקמעונאיות ומנהלי השיווק בעידן הדיגיטלי

71 אחוז מהלקוחות משתמשים במכשיר הנייד בזמן שהם נמצאים בחנות- קוראים ביקורות מוצר, מחפשים קופונים ומבצעים רכישות נוספות אך עדיין יעדיפו לצאת עם השקית מהחנות

 

64 אחוז מהלקוחות מרגישים כי רשתות השיווק אינן מתאמצות לענות על צרכיהן

 

סיילפורס, המובילה העולמית בתחום הCRM מפרסמת התחזית שלה לקראת עונת החגים של 2018. על פי התחזית, הזירה הקמעונאית הופכת לתחרותית יותר מיום ליום, ועל רשתות השיווק לעבוד קשה מאי פעם במטרה לשכנע את הלקוחות לבחור בהן כל פעם מחדש. בתחרות הגוברת על כספו של הצרכן, רשתות הקמעונאות נדרשות להטמיע טכנולוגיות שיווק מרובות ממשקים ולהתמקד בערכים, בהתאמה אישית ובשירות מיטבי, אם ברצונן לנצח את היריבים העיקריים שלהן –  המותגים הגדולים ואתרי האינטרנט המסחריים. על פי תחזיות החברה, השימוש במובייל בקרב הצרכנים רק ילך ויגבר במהלך שנת 2018, כאשר עונות החגים ומבצעים במהלך שבוע הסייבר והבלאק פריידי, יעצימו את קצב הרכישות.

שבוע הסייבר שחל במהלך שבעת הימים המקדימים לחג ההודיה האמריקאי, צפוי להניב 40 אחוז מסך כל מחזור המכירות השנתי באתרים הדיגיטליים. לראשונה, מרבית התנועה לאתרי הקניות הדיגיטליים תגיע דווקא מהמכשירים הניידים כאשר לא פחות מ 68 אחוזים מהצרכנים יבצעו את קניותיהם הסמארטפון – גידול של 19 אחוזים משנת 2017 .

האינסטגרם תהפוך לכלי המוביל הכי הרבה תנועה לאתרי המסחר: הרשת החברתית הפופולארית תזנק עם גידול במשתמשים של יותר מ 51 אחוז, בעוד שהאחות הגדולה פייסבוק חווה ירידה של 7 אחוזים. סך כל הגידול בתנועה ברשתות החברתיות יעמוד על 17 אחוזים יותר מאשר בשנה הקודמת, צרכנים של מוצרי טיפוח ואופנה יושפעו בעיקר מהרשתות החברתיות בבואם לרכוש מוצרים חדשים באינטרנט.

לדברי ריק קני, מנהל מחקר ותובנות בסיילספורס :" המובייל הוא ללא ספק הטכנולוגיה המשבשת ביותר מאז המעבר למסחר האינטרנטי, השנה ראינו כיצד הצרכן מבצע את רוב פעולותיו דרך הסמארטפון, הוא קונה בו יותר מאשר בכל מכשיר אחר, ומשוטט באתרי הקניות באופן קבוע. עוד הוסיף קני כמות הכניסות לאתרי האינטרנט דרך הסמארטפון בשנת 2018, הייתה גדולה מאשר כל כמות הכניסות יחדיו לאתרי האינטרנט בשנת 2015 ".

במקביל, סיילספורס משיקה את המהדורה הרביעית של דו"ח Shopper-First Retail, החושף את "שלושת חוקי הברזל לצרכן". ממצאי הדוח חושפים כי בעידן הדיגיטלי, נדרשים הקמעונאים להכיר את הצרכנים בצורה מיטבית, לבצע התאמות אישיות לכל לקוח וכמו כן לאמץ טכנולוגיות שיווק מתקדמות. כל זאת, במטרה להשאר שחקנים דומיננטיים  בשוק ההולך ומשתנה:

·         לרענן – 69 אחוז מהצרכנים מצפים להיחשף לסחורות ולמוצרים חדשים בכל פעם שהם מבקרים בחנות או באתר

·         לדעת היכן הלקוח נמצא – 87 אחוז מהקונים מתחילים את מסע הקניות בערוצי הדיגיטל

·         להעניק משמעות –  64 אחוז מהלקוחות מרגישים כי רשתות השיווק אינן מתאמצות לענות על הצורך שלהם

דילוג לתוכן