תוך 3 שנים 21% מחברות הביטוח ישווקו את שירותיהן בסלולר

חברות ביטוח ישקיעו 84 מיליון דולר בשיווק בסלולר ובאינטרנט בשלוש השנים הקרובות
63% מחברות הביטוח ציינו כי כל שירותיהן יהיו זמינים ללקוחות באינטרנט תוך שלוש שנים
21% בלבד ציינו כי השירותים יהיו זמינים בסלולר תוך שלוש שנים
הסיבות לפיתוח ערוצי השיווק – חידושים טכנולוגיים, שינויים בהרגלי הצריכה ורגולציה
 
סקר גלובלי חדש של אקסנצ'ר (accenture. ניו יורק: ACN) – המעניקה ייעוץ ניהולי,שירותי טכנולוגיה ומיקור-חוץ בכל העולם, מעלה כי חברות ביטוח מתכוונות להשקיע 84 מיליון דולר במהלך שלוש השנים הקרובות על מנת לשפר את אסטרטגיות ההפצה שלהן.
 
מטרת הסקר הייתה להבין לעומק את אסטרטגיות ההפצה, עדיפויות ההשקעה והאתגרים העומדים לפני חברות ביטוח בבואן להתמודד עם פיתוח והטמעת תוכניות הפצה מרובות ערוצים.
 
מהסקר עולה גם כי חברות ביטוח יתחילו להשקיע יותר בתחומי השיווק הדיגיטלי והסלולארי, כולל שיווק ברשתות חברתיות כמו פייסבוק. מאידך, בעוד מספר מוגבל של חברות ביטוח ציינו כי השקעותיהן ממוקדות ביצירת יכולות שיווק דיגיטלי וסלולארי (34% ו-19% בהתאמה), ציינו מרבית החברות כי הן מתכוונות או שוקלות להשקיע בתחומים אלה בעתיד הקרוב (62% ו-49% בהתאמה).
 
במסגרת הסקר, 14% בלבד מחברות הביטוח ציינו כי הן מתאימות מוצרים, ערוצי הפצה, קידום מכירות, שירותים ואסטרטגיות תמחור לסוג הלקוח, אולם 26% ציינו כי אינן עושות זאת עדיין וכי בכוונתן לעשות כן במהלך שלוש השנים הקרובות.
 
ממצאים נוספים:

הסיבות לפיתוח ערוצי השיווק: 85% ציינו את הופעתן של טכנולוגיות חדשות כסיבה העיקרית להשקעה בשיווק במהלך שלוש השנים הקרובות. 84% ציינו את השינוי בצורכי והתנהגות הלקוחות כסיבה העיקרית, ו-81% ציינו שינויי רגולציה.
זמינות שירותי ביטוח בסלולר ואינטרנט: 63% מחברות הביטוח אמרו כי כל שירותיהן, כולל הצעות מחיר, חיתום, בילינג, הגשת תביעות וניהול תיקים, יהיו זמינים ללקוחות על גבי האינטרנט במהלך שלוש השנים הקרובות. 21% בלבד אמרו כי שירותים אלה יהיו זמינים על גבי מכשירי טלפון סלולארי במהלך תקופת זמן זו.
תשתית מחשוב מותאמת אסטרטגיה: 63% ציינו כי התאמת תשתית המחשוב לאסטרטגיית הפצה מוגדרת מהווה אתגר עסקי ראשי מבחינתן.

 
לתוצאות במלואן: http://newsroom.accenture.com/article_display.cfm?article_id=5003

דילוג לתוכן