שמיר סגל: "החזון – הגדלת המכירות באתר הבנקאי באמצעות מתן הצעות פרסונאליות בזמן אמת"

במסגרת כנס E-Banking שהתקיים בשבוע שעבר באווניו, אמר שמיר סגל, סמנכ"ל השיווק והפיתוח העסקי של GSTAT כי "אתר האינטרנט החליף זה מכבר את הסניפים וגם את מוקדי השירות בכל הנוגע לביצוע פעולות שוטפות בחשבון הבנק, לשביעות רצון שני הצדדים. אלא שהיום הבנקיםסגל הציע להפוך את אתר האינטרנט מערוץ שירותי לערוץ מכירתי פרסונלי על מנת שיותר לקוחות יסגרו עסקאות בזמן אמת בזכות הצעות פרסונליות רלוונטיות יותר. בשביל שזה יקרה צריכים להתקיים שני תנאים: האחד, שהבנק יזהה זיהוי מדויק של  הלקוח ופרופיל ההתנהגות והצריכה שלו. הזיהוי מתאפשר על ידי שקלול בין המידע ההיסטורי הקיים אודות הלקוח (פרטים אישיים, פרופיל ההתנהגות של חשבון הבנק ועוד) השמור במאגרי המידע של הבנק לבין ההתנהלות של הלקוח במהלך הגלישה הנוכחית באתר (לאילו דפים נכנס? איפה התעכב? על איזה באנר לחץ?). התנאי השני שצריך להתקיים הוא העברת כל המידע למערכת אוטומטית, בעלת יכולות עיבוד גבוהות, והמלצה בו ברגע, על בסיס מודלים סטטיסטיים מתקדמים, על ההצעה האטרקטיבית והרלוונטית ביותר, עבור הלקוח הספציפי. ההצעה מוצגת בפני הלקוח אונליין, בעודו גולש באתר, אם באמצעות בועית שנפתחת,באנר פרסומי שמופיע על המסך או אפילו שיחת טלפון מיידית מאיש מכירות זריז.
 
בעולם יש כבר מספר דוגמאות מוצלחות כמו למשל בנק ING באירופה, בנק SNS, AirFrance ,Singtel ועוד עשרות דוגמאות. אותה לוגיקה של עבודה אגב ניתן להפעיל בערוצים נוספים מעבר לאתר האינטרנט, כמו במוקד השירות, באמצעות  IVR או ATM.
 
G-STAT  מטמיעה אצל לקוחותיה כלים תומכים נוספים של Unica, הרלוונטם לעולם האינטרנט כמו Unica NetInsight, כלי למדידה ולניתוח תנועת הלקוחות והפעילות שלהם באתר הבנקאי  ו- Unica emessage  המשמש כשרת אימיילים פרסונאלים ללקוחות.

דילוג לתוכן