שילוט דיגיטלי

שנה שביעית ברציפות: סמסונג דורגה ראשונה בעולם במכירות שילוט דיגיטלי

קו מוצרי ה-Digital Signage המגוון של החברה מסייע לסמסונג לשמור על מעמדה המוביל בשוק השילוט הדיגיטלי
זו השנה השביעית ברציפות שסמסונג אלקטרוניקס שומרת על מעמדה כמובילה העולמית במכירות של שילוט דיגיטלי. נתוני מכירות שפורסמו לאחרונה על-ידי IHS, גוף מחקר מוביל באנליטיקה וטכנולוגיות צגים, מאששים את מעמדה המוביל של סמסונג בתעשייה מאז 2009.

התוצאות הטובות של סמסונג ב-2015 מעידות על המשך התנופה שיצרה החברה בשוק השילוט הדיגיטלי בשנים האחרונות. כיום, לקוחות מחפשים דרכים דינאמיות יותר ללכוד את תשומת לב הצרכנים וסמסונג מגיבה בחדשנות מתמשכת בטכנולוגיות שהיא מפתחת על מנת לתת מענה עם צגים מגוונים ועתירי ביצועים לסוגים שונים של סביבות.

על-פי הדו"ח של IHS שכותרתו "מעקב אחר שוק שלטי חוצות דיגיטליים ברבעון הראשון של 2016", נתח השוק של סמסונג עמד על 28.8 אחוזים במונחי יחידות שנמכרו. נתון זה מעיד על גידול של 26.9 אחוזים בנתח השוק של החברה בהשוואה לנתון בסוף 2014 (מקור:IHS Public display market tracker, Product Definition : Public display +Public display TV).

"סמסונג היא החברה העומדת מאחורי כמה מחידושים הבולטים והמרשימים ביותר בשלטי חוצות דיגיטליים. אנו מאמינים שחדשנות מתמשכת תוביל את עסקינו – ואת עסקי לקוחותינו – לפסגות עוד יותר גבוהות," אמר מר קו (Mr. Kwanghak Koh), מנכ"ל סמסונג אלקטרוניקס ישראל. "הדירוג החדש של IHS משקף שנים של עבודה קשה ומסירות לאספקת הכלים הנכונים לשותפינו ליצירת חוויות אופפות ומותאמות לקהליהם. אנו מצפים לשמור על מעמדנו כמובילים בשוק השילוט הדיגיטלי העולמי עוד שנים רבות."

עם מגוון צגים אינטראקטיביים ואינפורמטיביים, קו מוצרי השילוט הדיגיטלי של סמסונג מספק פתרונות מקיפים לורטיקלים רבים, לרבות חינוך, מלונאות, שירותי בריאות, שירותים פיננסיים וקמעונות. טכנולוגיות אלו משפרות את הדינאמיות והפרודוקטיביות ומציעות חלופה חזותית רבת עוצמה לשלטים אנאלוגיים המשמשים לעתים קרובות ביישומים אלה. קו המוצרים כולל, בין השאר:

• שלטי LED – עם טכנולוגיות מתקדמות של עיבוד הוידיאו ו-upscaling, צגים אלה משלבים עיצוב בהיקפים שונים ואיכות של תצוגת LED על מנת לספק תמונה ברורה וקריאה לקהל בתוך מבנים ותחת כיפת השמיים.
• שילוט חוצות – סדרות ה-Smart Signage של סמסונג מעבירות מסרים בצורה ברורה ואטרקטיבית בשלטי חוצות בעלי בהירות גבוהה, ניגודיות חדה ועמידות בדרישות של 24×7, כולל מסכי Full Out-Door, בעלי בהירות של 2500ניט,המתאימים לעבודה בכל תנאי מזג אוויר.
• קירות וידיאו – מותאמים לכל שילוב או צורת מסכים, צגים אלה יוצרים מראה חלק ללא רווחים או שבירת רצף חזותי ומאפשרים העברת מסרים רבת עוצמה בפורמט גדול. ב-2015 השיקה סמסונג את קיר הוידיאו בעל המסגרת הדקה ביותר בשוק על מנת לצמצם עוד יותר את הסחת הדעת החזותית ולשמור על מיקוד הצופים בתוכן המוצג.
• לוחות אינטראקטיביים – צגי סמסונג להצגה ושיתוף של תכני מולטימדיה בזמן אמת על מנת להרחיב את אפשרויות התקשורת האינטראקטיבית בחדרי ישיבות וכיתות לימוד. לוחות אינטראקטיביים אלה מציעים גמישות נוספת עם אפשרות כתיבה בעט או במגע.
קובי בש, מנהל חטיבת אלקטרוניקה צרכנית, סמסונג ישראל: "הנתונים העולמיים משתקפים אף ביתר שאת בשוק הישראלי הצומח במהירה, בה סמסונג מובילה את שוק המסכים המקצועיים ומספקת פתרונות חדשניים למגוון רחב של לקוחות ופרוייקטים. בין היתר: קירות וידיאו לאולפן הדיגיטלי החדש של Ynet, מסכי מידע דיגטלי בשטחים הציבוריים של כל מלונות פתאל בישראל, מסכי מידע דיגיטלי בקומפלקסים החדשים של סינמה סיטי וגלובוס מקס ועוד."

למידע נוסף על קו המוצרים והפתרונות השלם של המסכים המקצועיים של סמסונג, בקרו ב-
www.displaysolutions.samsung.com

דילוג לתוכן