שטראוס בוחרת ב- AVAYA

משדרגת את מוקדי השירות בעלות מאות אלפי שקלים

את הפרויקט מבצעת חברת ITNavProבשני שלבים מרכזיים והוא צפוי להסתיים בחודשים הקרובים.

חברת שטראוס גרופ, קבוצת המזון הגדולה בישראל, משדרגת בימים אלו את מערך מוקדי השירות הפנימיים של החברה, בפרויקט רחב היקף המבוסס כולו על פתרונות AVAYA, מובילה עולמית בפתרונות תקשורת מתקדמים, ומיושם על ידי חברת ITNavPro. היקף הפרויקט, שיצא לדרך באמצע הרבעון האחרון של 2014 וצפוי להסתיים במהלך הרבעון הראשון של 2015, מוערך במאות אלפי שקלים.

מוקדי השירות הפנימיים של שטראוס מספקים שירותים פנים וחוץ ארגוניים וקולטים מאות שיחות נכנסות מדי יום. במסגרת הפרויקט הוחלפה מערכת Contact Center  ישנה במערכת מובילה ומתקדמת מבית AVAYA בשילוב עם AVAYA Aura גרסה 6 וממשק ניהול להתאמה אישית ושליטה מלאה של הלקוח בסביבת העבודה במערכת.

השלב הראשון של הפרויקט כלל הקמת תשתיות AVAYA והשבחת כל המוקדים הפנימיים של החברה הסתיים בהצלחה בחודש דצמבר האחרון. השלב השני, שיוצא לדרך בימים אלו וצפוי להסתיים במהלך הרבעון הראשון של 2015, כולל יישום ממשקים מורכבים למערכת ה- CRMSAP, באינטגרציה מלאה למוצרי AVAYA.

ירון רומנו, מנהל תחום תשתיות ואבטחת מידע בחברת שטראוס: "כחברה המקפידה להיות בחזית הטכנולוגיה, פרויקט שדרוג מוקדי השירות הטלפוניים והקמת תשתית עדכנית ומתאימה לנושא זה היא צעד טבעי ומתבקש. בחרנו בטכנולוגיה שמצד אחד תהיה טכנולוגיה חדישה ועונה לדרישות השוק המשתנה והמתפתח ומצד שני יציבה מספיק כדי לאפשר המשכיות בעבודת המוקדים הקיימים. המערכת החדשה מספקת מענה מלא לצרכים שלנו ואני שמח לומר כי היישום וההטמעה עברו באפס תקלות, אפס זמני השבתה, תוך עמידה בלוחות זמנים צפופים, מה שמאפשר לנו רציפות של העבודה תוך הנאה מהטכנולוגיה המתקדמת ביותר.".

דילוג לתוכן