רד האט מציעה את Red Hat Network Satellite – פתרון ניהול מערכות באתר הלקוח

רד האט (Red Hat), הספקית הגדולה בעולם של פתרונות קוד פתוח, שמטריקס היא המפיץ הראשי שלה בישראל, מציעה את Red Hat Network Satellite – פתרון ניהול מערכות באתר הלקוחרד האט (Red Hat), הספקית הגדולה בעולם של פתרונות קוד פתוח, שמטריקס היא המפיץ הראשי שלה בישראל, מציעה את Red Hat Network Satellite – פתרון ניהול מערכות באתר הלקוח, המספק עדכוני תוכנה, ניהול תצורה, הקצאת משתמשים, וניטור ברחבי שרתי
Red Hat Enterprise Linux פיזיים ווירטואליים.
 
הפתרון, הנפרס בשרת ניהול הממוקם בתוך מרכז המחשבים של הלקוח והפיירוול שלו, מאפשר ללקוחות ליהנות מביצועים משופרים, בקרה מרכזית ויכולת הרחבה גבוהה יותר של מערכותיהם.
 
בספטמבר שחררה רד האט את RHN Satellite 5.3, גרסת קוד פתוח מלאה הראשונה של המוצר. גרסה חדשה זאת מספקת ללקוחות הזדמנויות לגמישות מוגברת והקצאת משאבים מהירה יותר, עם הכללת טכנולוגיית קוד פתוח Cobbler בארכיטקטורת ההקצאה (provisioning) שלה.
 
יניב ליבוביץ, מנהל אזורי ומנהל פעילות רד האט בישראל,תורכיה,יוון וקפריסין, אומר כי RHN Satellite 5.3 גם תוכננה לאפשר ללקוחות להתרחב טוב יותר עם גידול שרתים, ומציעה את היכולת לנהל כמויות גדולות של מערכות עם קלות דומה לניהול מערכת אחת.
 
לאחרונה פרסמה חברת המחקר IDC בהזמנת רד האט דוח המציג את יתרונות ניהול מערכות מהם נהנים לקוחות עם RHN Satellite. אחרי ראיונות עומק עם עשרה לקוחות RHN Satellite באזורים ובתחומים שונים, דיווחה IDC  על החזר השקעה (ROI) משמעותי, ותוצאות מרשימות בהגברת פרודוקטיביות לקוחות:

ROI ממוצע של 338 אחוז
החזר השקעה ממוצע תוך 4.8 חודשים
הכפלה במספר שרתי לינוקס מנוהלים למערכת
חסכון שנתי ממוצע של 82,521 דולר בעלויות ניהול לכל 100 שרתי לינוקס
גידול פרודוקטיביות שנתי ממוצע של 23,207 דולר למשתמש.

לקוחות שצוטטו בדוח של IDC, אמרו כי RHN Satellite עזר להם להשיג:

פרודוקטיביות משופרת: "אם RHN Satellite לא היה קיים, הייתי צריך אדם נוסף אחד או יותר".
יכולת הרחבה: "עם RHN Satellite, כאשר הדברים מותקנים ופועלים, ניהול 200 שרתים קל כמו ניהול שרת אחד".
הפחתת עלויות: "עבור התקנת מערכת הפעלה נהגנו לגייס אדם מבחוץ לביצוע העבודה. היה עלינו לקנות את החומרה, להביא את האדם לאתר, לענות על שאלות. עכשיו אנחנו חוסכים לגמרי עלות זאת".
התקנת וניהול שרתים מהירה יותר:  "בכל המדובר בחיסכון בזמן, אנחנו חוסכים בקלות 20 שעות בחודש מפני שאיננו עושים דברים ידנית".
גידול עסקי: "במונחי השפעה, אני תמיד סופר מה אנחנו יכולים למכור בשעה.  אם המערכת נופלת, איננו יכולים למכור וזו פגיעה בהכנסות. בתוך שעה בלבד אנחנו עלולים להפסיד מיליוני דולרים, כך שההשפעה עצומה".

 
כדי לקרוא את דוח IDC המלא על  RHN Satellite, בקרו כאן: https://inquiries.redhat.com/go/redhat/idc-rhn-satellite
כדי ללמוד יותר על RHN Satellite, בקרו כאן:
http://www.redhat.com/red_hat_network/
כדי לקרוא מה יש ללקוחות לומר על RHN Satellite, בקרו כאן:
http://customers.redhat.com/category/red-hat-jboss-solutions/red-hat-systems-management/red-hat-network/red-hat-network-satellite/

דילוג לתוכן