ראש השרים של מהרשטרה מבקר במתקן הניסויים של Virgin Hyperloop One כדי לצפות בניסוי חי

חקר ההיתכנות של הקו פונה מומבאי בשלב מתקדם
שרי דבנדרה פדנביס, ראש השרים, צופה בניסוי חי במסלול הניסויים דבלופ של Virgin Hyperloop One

פרויקט ההייפרלופ פונה למומבאי מתקדם למחצית השנייה של חקר ההיתכנות

נורת לאס וגאס, 17 ביוני 2018, (GLOBE NEWSWIRE) :

ראש השרים של מהרשטרה, דבנדרה פדנביס, ונציגים של ממשלת המדינה כולל רשות הפיתוח של האזור העירוני של פונה (PMRDA),

ביקרו את Virgin Hyperloop One באתר ניסויי ההייפרלופ בקנה מלא שלה במדבר נבאדה — על בסיס הסכם המסגרת ההיסטורי שנחתם בפברואר לבניית ההייפרלופ הראשון בהודו.

ג'סטין פישנר-וולפסון וניק פוקס השתתפו אף הם, וייצגו את מועצת המנהלים של Virgin Hyperloop One.

פרויקט ההייפרלופ פונה מומבאי הגיע עכשיו לנקודת האמצע של חקר ההיתכנות המעמיק,

שמתקדם כמתוכנן לקראת סיום בקיץ הזה.

"זה היה דיון מועיל מאוד ונוכל להתחיל לנוע בפרויקט הזה מהר מאוד", אמר שרי  דבנדרה פדנביס, ראש השרים של מהרשטרה.

חקר ההיתכנות יתבסס על הממצאים של חקר הקדם היתכנות שנחתם בנובמבר 2017 בין Virgin Hyperloop One ורשות הפיתוח של האזור העירוני של פונה (PMRDA).

צוות חקר ההיתכנות של Virgin Hyperloop One כולל מומחים בעלי שם עולמי מ-Systra, KPMG ו-Turner & Townsend שינתחו ויגדירו את מערך הקו כולל השפעות סביבתיות,

ההיבטים הכלכליים והמסחריים של הקו,

מסגרת הרגולציה והבטיחות ואסטרטגיות מימון ועלויות למסירת הפרויקט.

חלק גדול מרכיבי המערכת של Virgin Hyperloop One צפויים להיות מיוצרים בהודו, בייחוד במהרשטרה — וליצור משרות היי-טק וייצור חדשות.

קו ההייפרלופ יקשר את מרכז פונה, שדה התעופה הבינ"ל נאבי מומבאי ומומבאי ב-25 דקות,

יחבר 26 מיליון איש תוך יצירת מגה אזור משגשג ותחרותי. קו ההייפרלופ לנוסעים ומטענים עם הקיבולת הגבוהה יתמוך בסופו של דבר ב-150 מיליון נסיעות נוסעים בשנה,

יחסוך יותר מ-90 מיליון שעות של זמן נסיעה, ויעניק לאזרחים יותר הזדמנויות וניעות חברתית וכלכלית.

למערכת ההייפרלופ יהיה גם פוטנציאל להעברה מהירה של מטען על משטחים ומשאות קלים בין נמל מומבאי ופונה, שייצור תשתית חזקה למשלוחים לפי דרישה, שרשראות אספקה ולוגיסטיקה מהדור הבא.

"אני מאוד נרגש לראות את הפרויקט הזה של הייפרלופ פונה מומבאי הופך מחזון למציאות כשמתחיל התכנון המפורט.

ההזדמנות היא עצומה — לחבר 26 מיליון אנשים עם גישה לתשתית שהם יכולים להרשות לעצמם שתשחרר ערך כלכלי וחברתי משמעותי",

אמר סר ריצ'רד ברנסון. "זה כבוד לעבוד עם מדינת מהרשטרה ובעלי העניין החשובים שלה, ולהיות שותפים לחזון שלהם לשנות לא רק את התחבורה אלא גם את כלל החברה".

התועלת החברתית כלכלית של הקו פונה מומבאי (חיסכון בזמן,

הפחתת פליטות ותאונות,

חיסכון בעלויות תפעוליות וכדומה) יכולה להסתכם ב-55 מיליארד דולר (350,000 קרור רופיות) על פני 30 שנות פעילות, לפי חקר קדם-היתכנות ראשוני שחיברה Virgin Hyperloop One.

מערכת ההייפרלופ היעילה, החשמלית 100% תשחרר את הגודש החמור בכביש ויכולה להפחית את אפקט החממה בעד 150,000 טון בשנה.

"באופן מסורתי, התחבורה הייתה מאוד משולבת אנכית. עם שפע של כישרון ומיומנות טכנולוגית כאן בהודו,

אנחנו מחפשים שותפים מקומיים כדי להגדיל סביבה של שרשרת אספקה משולבת", אמר מנכ"ל Virgin Hyperloop One רוב לויד.

"מדינת מהרשטרה ממצבת את עצמה כמוקד של שרשרת אספקה גלובלית חדשה".

דילוג לתוכן