קרן יוניצ"ף של האו"ם בחרה בסטארטאפ הישראלי קוויז ליצירת קמפיין למניעת תמותת תינוקות בעולם השלישי

קרן יוניצ"ף (UNICEF) של האו"ם הפועלת למען ילדי העולם, בחרה בסטארטאפ הישראלי קוויז ליצירת קמפיין למניעת תמותת תינוקות במדינות העולם השלישי.

 

בכל דקה מתים חמישה תינוקות במדינות העולם השלישי מסיבות שרובן ניתנות למניעה. במדינות מסוימות למעלה מ-10% מהתינוקות מתים בטרם מלאו להם שנה כתוצאה ממחלות שונות. בעשורים האחרונים חל שיפור בנתונים, אולם עדיין קיים פער אדיר בין מקרי המוות במערב לאלו שבמדינות מתפתחות.

 

יוניצ"ף פנו לקוויז, המפעיל את אחד האתרים הישראלים הגדולים בעולם ואשר עיקר פעילותו בחו"ל, על מנת שיצור קמפיין המעודד גולשים להצטרף ולתת את קולם בקריאה בינלאומית הפונה לשרי הבריאות שישתתפו בעצרת הבריאות העולמית שתתקיים ב-21 במאי. מטרת המהלך היא לעודד את המדינות להגדיל את היקף תמיכתן לטיפול רפואי בכל אם ותינוק במדינות החלשות.

 

מצורף קישור לקמפיין הקורא לגולשים לסייע בהגברת המודעות ולהירשם לעצומה:

https://en.kueez.com/how-much-do-you-love-your-child

 

אתר קוויז (www.kueez.com) מתמחה ביצירת תוכן מותאם אישית לגולש והגיע להיקף של 100 מיליון כניסות גולשים שונים בחודש. האתר נמצא בבעלותם של אורי מנדי, אור כצנלסון, דניאל טוני וקבוצת פרפל.

 

דילוג לתוכן