קמפיין מובייל חדש – חפשי את הכתר

קמפיין מובייל חדש יעלה לאוויר לרגל תחרות "מלכת היופי של ישראל" ויעודד נערות להירשם לתחרות, דרך משחק מובייל מקורי, ואולי לזכות בתואר "מלכת היופי של ישראל" לשנת 2018; במסגרת הקמפיין פיתח הסטארט-אפ וויני משחק מובייל "חפשי את הכתר" בשיתוף עם שבועון "לאשה"

לאחר שבשנה שעברה, גולשי האתר YNET ביחד עם צוות השופטים, בחרו את מלכת היופי לשנת 2017, רתם רבי, גם השנה בחר שבועון "לאשה" להעמיק את הקשר עם הקהל בבית, ויוצא במהלך שיווקי הכולל קמפיין מובייל "חפשי את הכתר", שילווה את ההרשמה לתחרות "מלכת היופי של ישראל". הקמפיין יעלה לאוויר ב- 22 לאוקטובר ויימשך 3 שבועות.

במסגרת הקמפיין, פיתח הסטארט-אפ וויני (Winni), המתמחה בפיתוח משחקי מובייל ממותגים בזמן אמת, משחק מובייל שבו השחקניות תצטרכנה לאתר את הכתר של המלכה ופריטים נוספים בתוך פסיפס צבעוני של דמויות ואובייקטים מעולם התוכן של תחרות "מלכת היופי של ישראל". הזוכות ייהנו מפרס שווה – חבילת טיפוח זוהרת. עם סיום המשחק, תיחשפנה כל השחקניות לדף הרשמה שיאפשר להן להגיש מועמדות לתחרות.

משבועון "לאשה" נמסר: "בקמפיין הנוכחי היה חשוב לנו לייצר חוויה שתלווה את תחרות "מלכת היופי של ישראל" עוד מהשלבים הראשונים של ההרשמה לתחרות. פנינו לוויני על מנת שתפתח עבורנו משחק מובייל חוויתי, שמשלב מרכיבים של כיף והנאה, לצד סמלי המותג המסורתיים של התחרות כמו הכתר הנכסף".

גל ליבנה, סמנכ"ל המכירות של וויני: "אנו מזמינים את כל הצעירות בישראל לשחק במשחק 'חפשי את הכתר' ולהגיש מועמדות לתחרות, ומי יודע, אולי מלכת היופי הבאה של ישראל כבר מסתתרת בין מאות אלפי השחקנים שמשחקים מדי יום בוויני".

דילוג לתוכן