קלווין קליין בע"מ מודיעה על אסטרטגיית קריאייטיב גלובלית חדשה

פרנסיסקו קוסטה ואיטלו זוקלי נפרדים מהחברה כמנהלי הקריאייטיב של הקולקציה של קלווין קליין

קלווין קליין בע"מ הודיעה היום על אסטרטגיית קריאייטיב גלובלית חדשה של החברה, שתאחד את כל המותגים של קלווין קליין במסגרת חזון קריאייטיב אחד. פרנסיסקו קוסטה, מנהל הקריאייטיב לנשים, הקולקציה של קלווין קליין, ואיטלו זוקלי, מנהל הקריאייטיב לגברים, הקולקציה של קלווין קליין, יעזבו את החברה.
האסטרטגיה מגיעה כחלק מהתפתחות גלובלית בכיוון של המותג קלווין קליין, שהתחילה ברכישה מחדש של עסקי הג'ינס וההלבשה התחתונה של המותג ב-2013. כשהחברה ממשיכה לבנות את עצמה כעסק עם מכירות קמעונאיות גלובליות של 10 מיליארד דולר, המשימה הזאת תחזק עוד את המעמד של המותג ברחבי העולם ותסלול את הדרך להמשך צמיחה גלובלית ארוכת טווח. הכיוון החדש של המותג בסופו של דבר יתאים לחזון קריאייטיב אחד בכל הקטגוריות של העסק. הודעה תימסר בבוא העת.
סטיב שיפמן, מנכ"ל קלווין קליין בע"מ, אמר: " אסטרטגיית הקריאייטיב הזאת היא תחילתו של עוד פרק חשוב במורשת של המותג קלווין קליין מאז פרישתו של מר קליין. ברצוני להודות לפרנסיסקו ולאיטלו על המחויבות הבלתי מעורערת שלהם למותג קלווין קליין וההישגים בעשור האחרון. שניהם תרמו המון לכך שקלווין קליין הפך למוביל גלובלי בתעשיית האופנה, והם עשו זאת עם מסירות, מיקוד ויצירתיות".
קלווין קליין בע"מ, חברת בת בבעלות מלאה של PVH Corp. [NYSE: PVH], היא סטודיו לעיצוב ושיווק אופנה מהמובילים בעולם. היא מעצבת ומשווקת קולקציות מעצבים של הלבשה לנשים ולגברים ומגוון של מוצרים אחרים שמיוצרים ומשווקים באמצעות רשת נרחבת של הסכמי רישוי והסדרים אחרים בכל העולם. קווי המוצרים במסגרת מותגי קלווין קליין השונים כוללים שמלות וחליפות לנשים, אביזרי לבוש ובגדים מחויטים לגברים, הלבשת ספורט וביגוד ברמת גשר וקולקציה לגברים ולנשים, הלבשת גולף, ג'ינס, הלבשה תחתונה, בשמים, משקפיים, הלבשת ביצועים לנשים, גרביים, הנעלה, בגדי ים, תכשיטים, שעונים, ביגוד עליון, ארנקים, מוצרי עור קטנים ואביזרים לבית (כולל ריהוט). למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר calvinklein.com.
עם מורשת של יותר מ-130 שנה, PVH Corp. הצטיינה בצמיחה של מותגים ועסקים באמצעות מורשת אמריקנית עשירה, והפכה לאחת מחברות ההלבשה הגדולות ביותר בעולם. יש לנו יותר מ-30,000 שותפים שפועלים ביותר מארבעים מדינות עם הכנסות של יותר מ-8 מיליארד דולר ב-2015. אנחנו הבעלים של המותגים האייקוניים קלווין קליין, טומי הילפיגר, ואן האוזן, איזוד, ARROW, ספידו*, Warner’s ואולגה ומשווקים מגוון של מוצרים תחת מותגים אלה ומותגים ידועים אמריקנים ובינ"ל אחרים שבבעלות או ברישיון.

דילוג לתוכן