קבוצת זאפ משפרת את השירות ללקוחות עם KMS lighthouse

היקף הפרויקט: מאות אלפי שקלים

קבוצת זאפ, קבוצת האינטרנט הצרכנית הגדולה ביותר בישראל, בחרה ב-KMS lighthouse לשדרוג השירות ללקוחות במוקדי השירות השונים של הארגון. הפרויקט, שהחל במחצית השניה של 2014 והסתיים לאחרונה, עתיד לשרת את כל עובדי הקבוצה ואת הקהל הרחב. היקפו מוערך במאות אלפי שקלים.

 

קבוצת זאפ גרופ מנהלת למעלה מ-20 אתרי תוכן ופורטלים העוסקים בתחומים מגוונים, וזוכה לעשרות מיליוני ביקורים בחודש. אתרי הקבוצה כוללים בין היתר את zap דפי זהב, zap השוואת מחירים, zap rest, זאפ מתחתנים, זאפ דוקטורס ומשפטי. אלה מציעים לגולשים מידע רחב על עסקים ומוצרים, השוואות מחירים, מחירונים, פורומים של מומחים, כלים להזמנת שולחן במסעדה, לקביעת תורים ועוד. כיום, קבוצת זאפ מציעה לעסקים קטנים ובינוניים בישראל את כל פתרונות השיווק הדיגיטליים הנדרשים להם במקום אחד.

 

כאמצעי לשיפור השירות ללקוחות והגברת המכירות, החליטה קבוצת זאפ לשדרג את גרסת מערכת Lighthouse שהיתה ברשותה ל-Lighthouse Desktop 4.51, הכוללת כעת גם מנוע חיפוש מתקדם בשפה חופשית. המנוע, שמנגיש למשתמשי הקצה את המידע הארגוני בצורה מהירה, נוחה ואינטואיטיבית, מאפשר לארגון לבצע קפיצת מדרגה בעולם השירות והמכירות. זאת, באמצעות קיצור תהליכי העבודה וקיצור הכשרות העובדים.

 

Lighthouse בגרסתה החדשה היא מערכת רובוסטית עם טכנולוגיה מתקדמת יותר. המערכת כוללת מאפיינים נוספים כמו ויזואליזציה משופרת, דף בית דינמי ומותאם אישית, ומודולים משופרים. אחד המודולים, מודול מבחנים וסקרים, מאפשר לארגון לבחון את רמת המקצועיות של העובדים ולשמוע את קולות העובדים במגוון תחומים, החל משביעות רצון ועד לביקורת על עבודת הארגון.

 

המערכת החדשה תשמש את כל מוקדי השירות, המכירה והגבייה בזאפ, וכן את המטה הארגוני. כלומר, כל עולמות השירות והמכירה של הארגון, וכן הגורמים שקובעים את המדיניות העסקית והשיווקית של הארגון, יעשו שימוש ב- Lighthouse.

 

לפי דברי סיגל שרוני, מנכ"ל קבוצת זאפ: "שדרוג המערכת ייעל בפועל את שיתוף הידע בקבוצה והעלה את רמת המקצועיות והעדכניות של נציגי הקבוצה. אנו מוצאים שבעידן הדיגיטלי, שבו הדברים משתנים חדשות לבקרים, היכולת הנ"ל מאפשרת לקבוצת זאפ לספק שירות איכותי ומקצועי יותר לעשרות אלפי לקוחותיה."

 

 

יוסי כספי, יו"ר ומנכ"ל KMS lighthouse, אמר: "מערכת Lighthouse שהטמענו בזאפ גרופ תאפשר להנהלת החברה להעביר במהירות מסרים עסקיים ושיווקים אחידים ומדוייקים לגורמי השירות והמכירה, ומשם ללקוחות החברה. אנו שמחים שזאפ בחרו בנו כדי לשפר את השירות שהם ייתנו לציבור הרחב ובטוחים שתוך זמן קצר השינוי יתבטא גם בשיפור ביחס ההמרה למכירות."

דילוג לתוכן